Przedmiotem aukcji jest model RC E-Flite Convergence® VTOL PNP, 650mm (model pionowego startu i lądowania).
Jest to wersja PNP (Plug-N-Play), która nie zawiera nadajnika, odbiornika, akumulatora.
Model jest nowy, nigdy nie używany (zakupiony jakiś czas temu przeleżał na szafie).
Zalecane wyposażenie do dokupienia:
- pełnozakresowy nadajnik 6+ kanałowy (Spektrum 6+kanałowy DSMX®)
- pełnozakresowy odbiornik 6+ kanałowy (Spektrum DSMX® Quad Race Diversity)
- 2200-3000mAh 3S Akumulator LiPo 11.1V
- ładowarka LiPo zgodna z 3S
Specyfikacja:
Rozpiętość skrzydła: 650 mm
Długość: 680 mm
Masa do lotu: 771g
Powierzchnia skrzydła: 1883 cm2
Silniki: główne: 2210 - 1450Kv, tylny: 2730 - 1550Kv
Kluczowe cechy:
- wszechstronność multirotora i sportowa zwinność
- zaprojektowany przez mistrza pilota, Mike McConville
- ekskluzywne oprogramowanie do sterowania lotem sprawia, że latanie jest niezwykle łatwe
- tryby: Stability i Acro
- mocne, bezszczotkowe silniki zapewniające wyjątkową prędkość i wydajność
- bardzo prosta konfiguracja nadajnika - nie wymaga skomplikowanego programowania
- możliwość montażu kamery FPV i nadajnika wideo
- wytrzymały materiał Z-foam™
Wyjątkowa konstrukcja i wyjątkowe oprogramowanie do sterowania lotem zapewniają Convergence® VTOL najlepszą zwinność i stabilność, a jednocześnie umożliwiają płynne i przewidywalne przejście między multirotorem a samolotem.
Convergence® wykorzystuje prosty, ale elegancki, projekt skrzydła delta z trzema bezszczotkowymi silnikami - dwa obrotowe silniki na skrzydle i silnik o ustalonej pozycji w ogonie.
W locie multirotora silniki montowane na skrzydłach obracają się do pozycji pionowej, aby zapewnić sterowanie podnoszeniem i lotem wraz z silnikiem w ogonie. W locie samolotu, silniki zamontowane na skrzydle obracają się w dół do pozycji poziomej, a elewony modelu przejmują kontrolę nad pochyleniem i przechyleniem. Sterowanie odchyleniem w locie samolotu jest zapewniane przez ruch różnicowy od silników zamontowanych na skrzydle.
Ekskluzywne oprogramowanie do sterowania lotem
Sercem modelu jest oprogramowanie do sterowania lotem, które zostało fachowo dostrojone przez projektanta, Mike'a McConville'a, dzięki czemu prawie każdy pilot RC może doświadczyć radości z lotu VTOL.
- Automatyczne przejście
Przejście między multirotorem a lotem samolotem jest tak proste, jak naciśnięcie przełącznika. Kontroler lotu płynnie obróci dwa silniki zamontowane na skrzydle do prawidłowego ustawienia lotu i w razie potrzeby uruchomi tylny silnik.
- Tryb Stability i Acro
Tryb Stability
Podczas lotu multirotora tryb Stability ograniczy kąty pochylenia i przechylenia, a także będzie utrzymywał poziom modelu po zwolnieniu drążków.
Podczas lotu samolotem ograniczą się kąty pochylenia i przechylenia, a następnie automatycznie zwrócą skrzydła do poziomu po zwolnieniu drążków.
Tryb stabilizacji automatycznie włącza się podczas przejścia między multirotorem a lotem samolotu. Płynnie utrzymuje samopoziomowanie i ograniczanie kątów od jednej fazy lotu do drugiej.
Tryb Acro
W trybie Acro nie ma ograniczeń kątowych ani samopoziomowania w żadnej fazie lotu.
Podczas lotu multirotora model będzie zachowywał się jak konwencjonalny multirotor.
Podczas lotu samolotem tryb Acro umożliwia wykonywanie szerokiej gamy manewrów akrobacyjnych. Ciąg dwóch bezszczotkowych silników daje duży zapas prędkości i mocy.
Gotowy do FPV
Model został zaprojektowany, aby pomieścić kilka najpopularniejszych systemów kamer FPV.
Posiada łatwo dostępne miejsce na kamerę i nadajnik wideo.