ARRMA - NOTORIOUS 6S V5 4WD BLX
Kod producenta: ARA8611V5T1
Zawartość zestawu
- Model NOTORIOUS 6S V5 4WD BLX Stunt Truck
- Pilot do sterowania Spektrum SLT3 2.4GHz
- Klucz krzyżowy
- Imbusy 1.5, 2.0, 2.5, 5.0mm
- Zworka IC5
- Zębatka 20T
- Instrukcje ze schematami
Wymagane do uruchomienia:
- Akumulatory napędowe LiPO 2x7,4V (2S) lub 2x11,1V (3S)
- Ładowarka do akumulatorów
- 4szt. baterii AA do pilota "zwykłe paluszki"
Charakterystyka
Mocny Stunt Truck - to właśnie Arrma Notorious 6S BLX w skali 1:8 z napędem 4WD. Wydajny trójfazowy silnik nada modelowi prędkość ponad 90km/h. Klasyczny styl i ekstremalna wydajność w sprawdzonej konstrukcji ARRMA. Model auta RC jest kompletnie złożony, do uruchomienia potrzebne będą 4 baterie AA do nadajnika oraz akumulator napędowy do modelu z adekwatną ładowarką.
Jest ktoś chętny do wyjazdu na tor Off-road? Notorious spełni oczekiwania. Jazda na tylnych kołach, salta, agresywna jazda. Model posiada gotową, pomalowaną karoserię. Model z napędem 4WD ma nowoczesną kompaktową konstrukcję podwozia z bardzo wytrzymałych stalowych i kompozytowych materiałów. Napędza go trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.
.
Parametry techniczne:
- Skala: 1:8
- Długość: 540mm
- Szerokość: 461mm
- Wysokość: 230mm
- Rozstaw: 328mm
- Prześwit podwozia: 47mm
- Masa: 5170g
- Napęd: 4WD
- Silnik: Trójfazowy 4-polowy 2050kV
- Komora akumulatora: 158x48x70mm
- Koła: Opony 77mm dBoots BACKFLIP, felgi MT, 3.8" (97mm)
- Prędkość: Do ok 96km/h
Nowe wzmocnienie środkowe
Maksymalna wytrzymałość i sztywność również przy wysokim obciążeniu dzięki środkowym wzmocnieniom z anodowanego na czerwono aluminium. Wzmocnienie usztywnia model na całej długości.
Aluminiowe amortyzatory
Olejowe, aluminiowe, anodowane na czerwono amortyzatory mają osłony chroniące przed uszkodzeniem przy przewróceniu modelu. Amortyzatory posiadają możliwość regulacji twardosci zawieszenia, dodatkowo są wyposażone w osłony przeciwpyłowe chroniące przed przenikaniem nieczystości do tłoka.
Wheeliebar
Lubisz jeździć po torach? Wheeliebar pomoże łatwo postawić auto na tylne koła i wykonać szybkie przyśpieszenie wozu z efektywną jazdą na tylnych kołach.
Łatwa obsługa
W celu ułatwienia obsługi model teraz jest wyposażony w łatwo dostępny środkowy dyferencjał oraz nowe łoże silnika. Silnik można wyjąć po odkręceniu tylko dwóch śrub.
Innowacyjne piasty kół i kulowe czopy
Nowo zaprojektowane nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je na miejscu. Ulepszone zostały również kulowe czopy z nową górną nakładką, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopu nawet przy silnym uderzeniu.
Lepiej dostępne dyferencjały
Notorious 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalową przekładnią. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią serwisowanie w kilka minut.. Do demontażu tylnego dyferencjału wystarczy odkręcić tylko 5 śrub.
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać telemetrię.
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz i jest kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona, ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Szczegółowa karoseria
Model RC auta posiada bardzo szczegółową karoserię z oszałamiającymi naklejkami. Dzięki temu model wygląda idealnie z każdej strony.
Servo-saver
Servo-saver wydajnie tłumi uderzenia modelu na przednie koła i przez to chroni serwo kierunku. Dodatkowo aluminiowy servo-saver jest lekki.
Mocowanie silnika
Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, mocowane na wale koła zębate mają Moduł 1 dla oprymalnej wydajności. Anodowane na czerwono, aluminiowe łoże silnika, dzięki precyzyjnemu wykonaniu, można ustawić i pewnie zamocować. Przesuwny uchwyt umożliwia przez to ustawienie położenia silnika po zluzowaniu dwóch śrub, które są łatwo dostępne z góry. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu międzyzębowego oraz zmianę zębatki.