AXIAL - SCX10 II V2 Raw Builders Kit
Model terenowy do samodzielnego złożenia (bez elektroniki).
Kod producenta: AXI90104V2
Podwozie do montażu
Kit SCX10 II przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy czerpią satysfakcję z możliwości własnoręcznego montażu konstrukcji od podstaw.
Wszystkie elementy uporządkowane są w etykietowane torby, a każda sekcja instrukcji odpowiada oznaczonej torbie z elementami i instruktażem krok po kroku.
W pełni zilustrowana instrukcja montażu sprawia, że zestaw można zmontować łatwo i precyzyjnie.
Do uruchomienia modelu wymagana jest elektronika, która dostępna jest również w naszym sklepie.
Już w roku 2008 firma Axial przedstawiła swoje pierwsze podwozie SCX10, który okazał się bardzo dobrym do aut ekspedycyjnych. Na podwozie można założyć najróżniejsze karoserie zarówno Axial jak i na przykład Killerbody. Podwozie pochodzi ze sprawdzonych zestawów, zarówno jednoczęściowe zawieszenia AR44™, makietowo wyglądające przekładnie AX10™, zestawy aluminiowych napędów, zestawy montażowe serwa CMS, zestawy drążków zawieszenia, zestawy amortyzatorów, schowki odbiornika i dalsze.
Wymagane do uruchomienia:
- Aparatura do sterowania z odbiornikiem
- Regulator obrotów i silnik
- Serwomechanizm skrętu
- Akumulator napędowy
- Ładowarka do akumulatora
- Narzędzia, śrubokręty
- Felgi i opony
- Klej do opon
- Karoseria
- Farba do karoserii
Rama ze stalowych profili
Podwozie SCX10 II składa się z dwóch stalowych profili, które zabezpieczają dostateczną sztywność podwozia. Silnik z przekładnią jest umieszczony w środkowej części podczas, gdy akumulator napędowy jest nad przednim zawieszeniem, przez co zabezpieczono dostateczne obciążenie przednich kół. Dlatego auto bez problemu zniesie jazdę nawet po stromych zboczach. Akumulator jest umieszczony w osi podwozia, także model jest dokładnie wyważony i w czasie jazdy się nie przechyla.
Jednoczęściowe zawieszenie AR44™
Podwozie SCX10 II jest wyposażone w sztywne zawieszenia, które dla zwiększenia wytrzymałości mają jednoczęściowe odlewy skrzyni zawieszenia. Stale zablokowane dyferencjały przeniosą maksymalną moc na wszystkie koła i dzięki temu przejedziecie również przez ten najcięższy teren o dużym wzniesieniu, przez głazy i kamienie. Dzięki hipoidalnemu przełożeniu z uzębieniem stożkowym można było zmniejszyć rozmiary przekładni i zwiększyć prześwit podwozia.
Przekładnia AX10™
Dzięki przekładni jest do dyspozycji wysoki moment obrotowy wałów wyjściowych na zawieszenie. Przekładnie Axial® AX10™ wyglądają jak prawdziwe, są ukształtowane bardzo wiernie makietowo aby przypominała prawdziwe auto terenowe. Posiada czołowe koło zębate 56T oraz zębatkę 15T. Finalne przełożenie wynosi 40,44, przy zastosowaniu zamiennych zębatek jest do dyspozycji aż 33,69 - 54,15. Zawiera kompletny zestaw łożysk kulkowych.
Wodoodporny radiobox
Nie ma potrzeby mieć w dyspozycji wodoodpornej wersji odbiornika, producent wyposażył model w schowek na odbiornik z piankowym uszczelnieniem przejścia kabli oraz gumowymi uszczelkami pokrywy.
Realistyczne podwozie
Konstrukcja podwozia SCX10 II została zaprojektowana z myślą na jak najbardziej realistyczny wygląd, perfekcyjne właściwości jezdne do pokonywania przeszkód i zarazem maksymalną funkcjonalność.
Półosie CV
Przednie zawieszenie ma możliwość obrotu aż o 45°, rowkowane półosie CV napędu są zaprojektowane tak, aby wytrzymać wysokie obciążenia i są w stanie jeździć w trudnym terenie. Dzięki dużemu wykrzyżom model może wyjechać w trudny teren a napędy zawsze przeniosą potrzebna moc.
Amortyzatory z długim skokiem
Olejowe amortyzatory mają duży skok 61-90mm, regulowane napięcie wstępne sprężyn, maja również boczny zasobnik oleju i niezawodnie tłumi uderzenia we wszystkich położeniach wahaczy. Amortyzatory można przełożyć do innych otworów i zmienić w ten sposób ich wydajność tłumienia.