Arrma - Vorteks 3S BLX 4x4 1/10
Najnowsza wersja modelu ze stabilizacją AVC !
Oznaczenie producenta: ARA4305V3
W zestawie:
- Model ARRMA Vorteks 3S BLX 1/10 RTR
- Pilot do sterowania Spektrum DX3 2,4GHz
- Opcjonalna zębatka na silnik
- Dystanse do sprężyn
- Klucze do serwisu modelu
- Obszerna instrukcja EN oraz PL
Wymagane do uruchomienia:
- Akumulator LiPo 2S 7,4V lub 3S 11,1V
- Ładowarka do akumulatora
- Baterie do pilota AA "zwykłe paluszki" 4szt.
Ekstremalny napęd 3S oraz stablizacja AVC!
Mocny model RC Arrma Vorteks 3S BLX w skali 1:10 z napędem 4WD jest najszybszym i najbardziej zaawansowanym modelem ARRMA®. Auto jest wyposażone w inteligentną elektronikę Spektrum™ Smart i elektroniczną stabilizację AVC.
Sprawdzona platforma ARRMA® 4X4 umożliwi jazdę z dużą prędkością w każdym terenie - żwir, trawa, parkingi, szuter i asfalt nie będą dla niego przeszkądą. Wytrzymała kompozytowa karoseria, płyta podwozia z podwyższeniem chroniącym przed piachem, olejowe amortyzatory z silikonowymi O-ringami, dyferencjały z metalową przekładnią, solidne opony z dobrą trakcją dBoots® Katar™ zamontowane na wytrzymałych, metalizowanych felgach składają się na niesamowity model RC. Model VORTEKS™ 4X4 3S BLX posiada również pomalowaną karoserię ST z wytrzymałym spoilerem i ochronnymi relingami na dachu.
Charakterystyka modelu:
- Karoseria Stadium Truck ze sztywnym skrzydłem i ochronnymi relingami dachowymi
- Regulowane uchwyty karoserii
- Seryjnie zamontowane chłodzenie regulatora oraz silnika
- Opony dBoots® Katar™ zamontowane na trwałych felgach
- Trójfazowy silnik Spektrum™ 3660 3200kv z radiatorem ARRMA® i wentylatorem z zębatką Safe D
- Trójfazowy regulator Spektrum™ Firma™ 100A Smart
- Nadajnik Spektrum™ 2,4GHz DX3 z odbiornikiem SR6200A SMART, AVC® (Active Vehicle Control®)
- Serwo z metalową przekładnią Spektrum™ SPMS651
- Sztywne i wytrzymale kompozytowe podwozie z wyższymi bocznymi osłonami podwozia chroniącymi przed brudem
- Modułowa konstrukcja
- Regulowane napinacze
- Regulowany prześwit podwozia
- Podwozie wyposażone w łożyska kulkowe z gumowymi osłonami
- Mocne metalowe koła zębate dyferencjałów 37T 1,35 oraz silikonowe O-ringi
- Amortyzatory wypełnione olejem z silikonowymi O-ringami
Sztywne podwozie kompozytowe
Do elementów, które przyczyniają się do niepowstrzymanej wydajności platformy 4X4 3S BLX, należy mocniejsze kompozytowe podwozie i aluminiowe płytki mocujące zawieszenie. Konstrukcja podwozia jest ułożona w sprawdzonym układzie komponentów tak, aby osiągnąć idealne wyważenie. Wał środkowy, akumulator na jednej a elektronika na drugiej stronie. Całe podwozie jest dodatkowo wyposażone w wyższe osłony boczne, które ograniczają wnikanie nieczystości do wnętrza podwozia. Akumulator jest pewnie zamocowany w miejscu za pomocą opasek.
Modularna koncepcja
VORTEKS™ 4X4 3S BLX Stadium Truck RTR posiada wygodną konstrukcję modułową. Dzięki łatwo demontowalnym modułom silnika, elektroniki i dyferencjałów, rutynowa obsługa jest szybka i łatwa. Moduł silnika z podwozia demontuje się jako kompletna jednostka, odkręceniem jednej śruby. Moduł elektroniki tworzy wodoodporna komora odbiornika, płyta serwa i mocowanie regulatora. Po demontażu modułu silnika można łatwo dotrzeć do sprzęgła ciernego i wykonać serwis przez odkręcenie trzech śrub mocujących obudowę przekładni.
Opony dBoots Katar
Uniwersalne, wentylowane opony dBoots® Katar™ są zamontowane na wytrzymałych nylonowych felgach w kolorze Gun Metal. Opony zapewniają agresywną przyczepność i łatwą sterowność w każdych warunkach i wykonane są z wysokiej jakości gumy dla długiej żywotności.
Elektronika Spektrum
VORTEKS jako pierwsze auto ARRMA w skali 1:10, zawiera wyposażenie Spektrum z telemetrią, technologią Smart oraz sterowaniem AVC dla ekstra stabilności podczas jazdy. W AVC można według potrzeby ustawić potrzebny poziom stabilizacji podczas jazdy, bez konieczności przerwania zabawy. Dzięki temu kierujący ma wysokie poczucie bezpieczeństwa podczas jazdy na pełnym gazie po nierównym terenie, śliskiej powierzchni lub asfalcie.
Amortyzatory olejowe
Opatentowane amortyzatory olejowe absorbują każdą nierówność na drodze modelu. Przednie amortyzatory wyposażono w osłony chroniące przed uderzeniem. Zmiana sztywności i prześwitu może być dokonana poprzez zmianę oleju silikonowego lub podkładkami dystansowymi. Bezpieczne utrzymanie oleju zapewniają silikonowe O-ringi.