MOBIL DELVAC XHP ULTRA LE MN9 5W-20
Bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla
Mobil Delvac™ XHP Ultra™ LE MN9 5W-20 to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla, zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą ochronę i potencjalną* oszczędność paliwa w nowoczesnych, wysokowydajnych, niskoemisyjnych silnikach do pracy w trudnych warunkach drogowych. Ten olej silnikowy zaprojektowano specjalnie, aby sprostać wymaganiom najnowszych warunków MAN M 3977 dla nowoczesnych silników wysokoprężnych z filtrami cząstek stałych (DPF). Zastosowane w tym oleju silnikowym technologicznie zaawansowane oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, zachowanie lepkości przy wysokich temperaturach, kontrolę lotności oraz przyczyniają się do potencjalnej poprawy oszczędności zużycia paliwa. Ten nowy, zaawansowany zestaw dodatków umiejętnie dobrano, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin, w tym filtru cząstek stałych (DPF).
Silniki Diesla wysokiej mocy o niskiej emisji wymagają dużo więcej od silnikowych środków smarnych. Ściślejsze konstrukcje silnika oraz stosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia mechaniczne i termiczne środków smarnych. Zarówno technologie silników niskoemisyjnych, np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, jaki i urządzenia oczyszczania spalin, wymagają olejów o lepszych parametrach utleniania, oczyszczania się z sadzy, lotności i kompatybilności z urządzeniami do oczyszczania spalin Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac™ XHP Ultra™ LE MN9 5W-20 zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę układów wydechowych wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).
Doskonała ochrona przed gęstnieniem oleju, degradacją oleju, osadami wysokotemperaturowymi i osadzania się szlamu - Przyczynia się do przedłużenia trwałości oleju, zgodnie z zalecanymi przez producentów OEM okresami pomiędzy wymianami oleju (ODI), Przyczynia się do zapobiegania zakleszczaniu się pierścieni w celu poprawy ochrony i wydajności silnika.
Doskonała ochrona przed zużyciem, zacieraniem, zużyciem gładzi cylindra i korozją - Przyczynia się do ograniczenia zużycia przy dużych obciążeniach, przedłużając trwałość silnika
Doskonała płynność w niskich temperaturach - Przyczynia się do uzyskania doskonałej pompowalności i poprawy krążenia oleju, umożliwiając pracę w regionach o zimnym klimacie, Poprawia ochronę przed zużyciem silników przy rozruchu na zimno
Zaawansowana formulacja "Low Ash" obniżająca zawartość popiołu - Przyczynia się do zwiększenia sprawności i wydłużenia trwałości układów wydechowych wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).
Zaawansowana formulacja i parametry lepkości - Umożliwia zmniejszenie zużycie paliwa w porównaniu do olejów silnikowych o wyższej lepkości bez pogarszania trwałości silnika (możliwa oszczędność zużycia paliwa zależy od typu pojazdu i warunków jazdy)
Wytrzymałość na ścinanie
Bardzo niska lotność
Zastosowania:
- Samochody ciężarowe i autobusy MAN najnowszej generacji wymagające środków smarnych z atestem MAN M 3977
- Lekkie pojazdy dostawcze i ciężarówki
- Nowoczesne silniki do dużych obciążeń wyposażone w filtr cząstek stałych (DPF) zgodnie z zaleceniami instrukcji obsługi
- Oleju tego nie wolno używać w silnikach wymagających oleju o starszej lub odmiennej specyfikacji
Produkt ten posiada dopuszczenia następujących producentów urządzeń:
- MAN M 3977
Normy olejowe:
- MAN: 3977
- SAE: 5W-20