Młodzi nabywcy na e-zakupach
Autorzy: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska
Wydawca: Placet
Rok wydania: 2015
ISBN: 9788374880602
Stron: 267
Cena okładkowa ebooka: 58.80 zł > cenę promocyjną znajdziesz na naszej aukcji!
WERSJA CYFROWA: EBOOK
Formaty: PDF
Osoby z badanego segmentu młodych dorosłych (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu młodych dorosłych. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są ?przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.
-------
UWAGA :: EBOOK DOSTARCZANY JEST W POSTACI CYFROWEJ. PLIKI POBIERZESZ TYLKO I WYŁĄCZNIE Z BIBLIOTEKI NA KONCIE ALLEGRO (WYMAGANA PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA). EBOOKA NIE DOSTARCZAMY MAILEM.
Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj również, ze aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków i nie daje możliwości pobierania ebookóww. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Dostępne formaty ebooka są podane w opisie tytułu.
Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "moje konto", następnie "moje zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.
-------
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej.