Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autorzy: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-4763-2
Format: 158x235
Stron: 296
39,90 zł >> 33,92 zł
Czarowanie na ekranie!
- W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
- Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch , by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
- Na pomoc czarodziejowi
- Korespondencja
- To, czego nigdy nie było
- Drugi stopień wtajemniczenia
- Porwanie
- Karciane pola
- Księga Czarów
- Hokus, fokus, pokus
- Pierwsze spotkanie z kotem
- Budujemy grę
- Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
UWAGA :: EBOOK dostarczany jest w postaci cyfrowej, do pobrania z biblioteki na koncie Allegro (wymagana przeglądarka www). Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.