Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2070,00 zł
- Turbo Mitsubishi Lancer 2.0 235 240 KM 49189-04401
- darmowa dostawa
- 1800,00 zł
- Turbos Mitsubishi Outlander 2.0 201 KM 49189-04300
- darmowa dostawa
- 1100,00 zł
- Turbo MITSUBISHI L 200 PAJERO 115KM 49135-02650
- darmowa dostawa
Parametry
- Rok produkcji
- 1996
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Wielka Brytania
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Tak
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Centralny zamek, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Dach panoramiczny, Relingi dachowe, Szyberdach
- Skrzynia biegów
- Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 280
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Tuning
- Kolor
- Niebieski
- Przebieg [km]
- 145000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2500
Opis
Witam. Sprzedam niepowtarzalne i kultowe auto jakim jest Mitsubishi Legnum VR-4 2,5 V6 24V DOHC Twin Turbo INTERCOOLER o mocy 280 KM i 5-biegową adaptacyjną skrzynią automatyczną INVECS II z Tiptronikiem (najlepsze możliwe zestawienie w tym modelu). Auto ma niesamowite przyśpieszenie, można pooglądać filmiki w sieci i zobaczyć, że równać się mogą z nim dopiero auta o mocy powyżej 400 KM. Auto, zważywszy na wiek, jest w stanie bardzo dobrym, ale o tym niżej… W 100% bezwypadkowe, wszystkie szczeliny pomiędzy elementami blacharskimi są równe i nic nie było kombinowane. Wystarczy spojrzeć na auto z bliska i nie ma się do czego przyczepić. Dane techniczne: Rok produkcji: 1996 Silnik: 2,5 V6 6A13TT 24V DOHC TWIN TURBO, moc 280 KM i ponad 360 Nm momentu obrotowego, przebieg zaledwie 90 000 mil (ok. 145 000 km. Stały napęd na 4 koła (AWD). Silnik odpala na przysłowiowy „dotyk”, nie ma mowy o jakimkolwiek „cykaniu” popychaczy hydraulicznych itp. Po rozgrzaniu na wolnych obrotach (gdyby nie głośny wydech) silnik byłby praktycznie niesłyszalny. W zawieszeniu i napędach nic nie stuka, nie puka, nie wyje, nie piszczy, nie trzeszczy itp. Auto prowadzi się bez zarzutu. Całe wyposażenie elektryczne itp. działa bez zarzutu, jak to w "japończyku". Skrzynia biegów: adaptacyjna automatyczna 5-biegowa skrzynia INVECS II z Tiptronikiem, działa wzorowo. Zarówno silnik, jak i napędy nie mają wycieków. Zawieszenie: wielowahaczowe z przodu i z tyłu, Wyposażenie (jest to maksymalne wyposażenie dostępne w tym aucie-wersja Type S): - wspomaganie kierownicy, - centralny zamek na pilota (pilot nie działa, prawdopodobnie trzeba go zakodować), - 4 x elektryczne szyby, - podgrzewana tylna szyba w klapie oraz boczne szyby w bagażniku, - elektrycznie regulowane w 4 płaszczyznach, elektrycznie składane i rozkładane lusterka boczne w kolorze nadwozia, - aktywny system kontroli przechyłu auta AYC (hydrauliczna stabilizacja nadwozia podczas wchodzenia w ostre zakręty-wskaźnik na liczniku), - system kontroli trakcji TCL, - układ antypoślizgowy ABS, - klimatyzacja automatyczna (nie uruchamia się, gaz w układzie jest, ale jest małe ciśnienie, trzebaby dobić), - oryginalny piszczyk po włączeniu biegu wstecznego zintegrowany z ETACS (modułem oświetlenia wnętrza w skrzynce bezpieczników w kabinie), - skórzana kremowa tapicerka w świetnym stanie (jedynie do wyczyszczenia), kierownica i wybierak biegów, -oryginalna kierownica skórzano-drewniana z pakietu Nardi Torino, - duży panoramiczny szyberdach elektryczny, - kontrolka niezapiętych pasów (na szczęście bez piszczyka, wyświetla tylko ikonę na liczniku), - 17 calowe felgi aluminiowe z rantem Made in Japan, najprawdopodobniej firmy ENKEI lub KOSEI (nie doszukałem się producenta) o szerokości 8 cali (8JJ) i dołożonymi pierścieniami dystansowymi o grubości 1 cm, na felgach są opony z przodu 235/45 ZR17, natomiast z tyłu 255/40 ZR17, wszystkie firmy BRIDGESTONE POTENZA z ładnym bieżnikiem, - oryginalny spojler na tylnej klapie, - radioodtwarzacz firmy KENWOOD z windą, na płyty CD + 4 głośniki w drzwiach i 2 tweetery w osłonach lusterek (oryginalne), - 2 poduszki powietrzne, - konsola centralna w okleinie drewnopodobnej - roleta bagażnika, - oryginalna rozpórka kielichów dostępna tylko w VR-4, - stożkowy filtr powietrza, - fabrycznie przyciemnione szyby tylnych drzwi oraz w bagażniku, - kontrolka świateł mijania na liczniku (niedostępna w Galantach na rynek europejski). Akumulator został przeniesiony do bagażnika w specjalną wnękę pośrodku (brak wnęki koła zapasowego). Tłumik końcowy został usunięty, wyprowadzone są 2 rury pod podłogą bagażnika i końcówki w zderzaku (widać na zdjęciach). Dźwięk wydechu jest raczej trudny do opisania, to trzeba usłyszeć :-) Co do mankamentów to są to: - odłączony ABS, została pominięta pompa ABS-u poprzez wstawienie trójników na rurkach przy pompie ABS-u. W każdej chwili można ją podłączyć, - drobne rysy i otarcia na nadwoziu, polerka załatwi sprawę, - ślady korozji na tylnych nadkolach i przednim prawym kielichu, jedna mała rdzawka na dole przednich lewych drzwi, nic groźnego, poza tym nadwozie wolne od rdzy, - podwozie do konserwacji, ale nie ma żadnych dziur itp. I to wszystko, wszystkie skazy na lakierze mam na zdjęciach, które wyślę na życzenie. Ponadto posiadam mnóstwo innych zdjęć auta, które doślę na życzenie. Auto nie picowane i nie szykowane na sprzedaż. Posiadam kompletną dokumentację do rejestracji. POLECAM, auto dla konesera marki, znawcy tematu doskonale wiedzą co to za auto i jakie ma możliwości. Auto do obejrzenia w weekendy oraz w tygodniu w poniedziałki i piątki. W razie dodatkowych pytań proszę dzwonić na numer telefonu: 609-955-673, odpowiem na każde lub e-mail: h.nowak@op.pl Pozdrawiam i zapraszam na oględziny. Cena do negocjacji na miejscu. Możliwość taniego transportu auta na lawecie!
UWAGA: do auta dokładam gratis drugiego Galanta kombi Avance z roku 1999 w wersji europejskiej, w którym są niemal wszystkie części potrzebne do przekładki tego Legnum, oprócz przekładni kierowniczej i kilku plastików spod deski rozdzielczej.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.