Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 2200,00 zł
- Klapa Bagażnika Mitsubishi Lancer Evo X Evolution
- 2400 zł z dostawą
- 1000,00 zł
- KLAPA MITSUBISHI LANCER EVO X NOWY RAJD LEKKA
- 1000 zł z dostawą
- 1582,02 zł
- GWINT Gwintowane dla Mitsubishi Lancer Evolution
- darmowa dostawa
Mitsubishi Lancer Evolution Wagon GT-A JEDYNY W PL (5234803601)
Opis
Mitsubishi Lancer Evolution WAGON GT-A
Rok produkcji: 2005
Przebieg: 89 000 km
Silnik: R4, 1997 cc, 16V, turbo
Moc: 272 KM
FILM O SPRZEDAWANYM EVO
Mitsubishi Lancer Evolution WAGON GT-A to najbardziej niezwykła i najrzadziej spotykana wersja spośród wszystkich generacji kultowego Lancera Evolution. To jedyne Evo, które występowało z nadwoziem kombi i drugie, obok Evolution VII GT-A, które można było zamówić z klasyczną, automatyczną skrzynią biegów. Niewiele osób słyszało o tej wersji, jeszcze mniej wie cokolwiek na jej temat, a na żywo "Evo w kombi" nie widział prawie nikt. W latach 2005-2006 powstało tylko 2 500 sztuk, które oficjalnie sprzedawane były tylko w Japonii. Prezentujemy jedyny w Polsce i jeden z kilkudziesięciu w Europie, zachowany w perfekcyjnym stanie, egzemplarz wyprodukowany w drugiej dekadzie października 2005.
Oto kilka faktów na temat modelu i oferowanego egzemplarza:
- Evolution WAGON. Formalnie jest to odmiana Lancera Evolution IX, jednak w oficjalnych i nieoficjalnych materiałach nie używa się oznaczenia "IX", jako jedyne kombi w historii modelu Evolution samochód nazywa się po prostu Evolution WAGON. Przednia część nadwozia, do słupka B, jest identyczna jak w Evo IX. Różnice pojawiają się z tyłu, jednak co ciekawe elementy charakterystyczne tylko dla wersji Evolution Wagon to tylne błotniki z charakterystycznymi poszerzeniami i tylny zderzak z dyfuzorem. Klapa bagażnika, tylne lampy czy boczne szyby z tyłu są identyczne jak w cywilnych wersjach kombi, z kolei poszycie tylnych drzwi jest identyczne jak w Evo IX.
- GT-A. Lancera Evolution Wagon oferowano w wersji ze skrzynią manualną, wtedy mechanicznie był identyczny jak japońska wersji Evo IX (6-przełożeń i silnik 4G63 MIVEC ze zmiennymi fazami rozrządu po stronie dolotowej). W przypadku wersji GT-A cały zespół napędowy, został identyczny jak w pierwszym Evo z automatem, czyli w Lancerze Evolution VII GT-A. Opracowana specjalnie do tego auta wersja silnika 4G63 z minimalnie mniejszą, ale za to błyskawicznie reagującą turbosprężarką doskonale współpracuje ze skrzynią F5A51, która stosowana była, i nadal jest, między innymi w modelach Galant VR-4, Eclipse oraz w różnych SUV-ach i dużych limuzynach marki Hyundai, która w przeszłości dość często kupowała od Mitsubishi sprawdzone technologie. Silnik w wersji GT-A osiąga 272KM i 343Nm (wobec 280KM i 392Nm w wersji ze skrzynią manualną), jednak charakterystyczne jest to, że już od 1500 obr/min chętnie przyśpiesza, a zjawisko tzw. turbodziury praktycznie nie występuje. Skrzynia biegów oznaczana INVECS II posiada 5 przełożeń, jest to tradycyjny automat ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Skrzynie wyposażono w zaawansowany system sterowania, który w trybie automatycznym "uczy się" stylu jazdy kierowcy, po przejechaniu ponad 1000 km za kierownicą WAGON-a GT-A muszę stwierdzić, że coś w tym jest, jednak do dynamicznej jazdy lepiej przełączyć skrzynię w tryb ręcznej zmiany przełożeń (drążkiem przód-tył), który działa bardzo sprawnie. Polecam lekturę artykułu, w którym autor opisuje swoje wrażenia z użytkowania Lancera Evo VII GT-A, czyli auta wyposażonego w ten sam zespół napędowy co prezentowane Evo WAGON.
Bardzo dużo informacji na temat działania, obsługi i trwałości skrzyni INVECS II znaleźć można TUTAJ, na fanpagu społeczności fanów Evo GT-A. W skrócie: jak w przypadku każdego automatu rozsądna eksploatacja pozwala na bezawaryjne użytkowanie - Mitsubishi zaleca wymianę oleju co 20 000 km (typowy ATF ok. 5 litrów na wymianę). Bardzo wielu użytkowników Evo GT-A jeździ na różnego rodzaju track-day'e i skrzynie, w których kontroluję się temperaturę oleju bez problemu to znoszą. Zresztą w oficjalnym filmie reklamowym Evo VII GT-A nikt auta nie oszczędzał :-)
- WAGON GT-A. To idealne Evo do jazdy na codzień i okazjonalnych wypadów na tzw. pojeżdżawki. Automat pozwala na komfortową jazdę po mieście, tryb ręcznej zmiany przełożeń pozwala poczuć sportowe emocje, a cała reszta... to Lancer Evolution, a wiec stały napęd na 4 koła, regulowany międzyosiowy dyferencjał ACD, szpera płytkowa z tyłu (1,5-way LSD), układ hamulcowy Brembo, amortyzatory Bilstein, więc właściwości jezdne są takie same jak w kultowym sedanie, wnętrze również. Oczywiście "na pokładzie" mamy komfortowe, a zarazem doskonale wyprofilowane fotele Recaro, automatyczną klimatyzację, reflektory ksenonowe. Tutaj nie ma różnic pomiędzy "Ewolucją" sedanem, a kombi. Największą "robotę" robi niespotykane nadwozie, samochód wzbudza zainteresowanie gdziekolwiek się nie pojawi, a przy tym wszystkim naprawdę można nim przewieźć lodówkę (nie próbowałem), bo oparcie tylnej kanapy rozkłada się na płasko. Europejska społeczność fanów Evo Wagon'a jest całkiem liczna i spotyka się na FB.
Oferowany przez nas samochód został sprowadzony bezpośrednio z Japonii we wrześniu 2014 roku. Lancer jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym, nie jest "picowany" do sprzedaży więc przy odrobinie samozaparcie znaleźć można kilka rys, lakier jest w stanie idealnym, we wnętrzu również nie ma żadnych zniszczeń czy przetarć, zapalniczka nowa! Oczywiście brak rdzy, auto całkowicie bezwypadkowe. Samochód posiada pełną historię serwisową, widać, że właściciel pieczołowicie o nie dbał i serwisował do końca w autoryzowanym serwisie! Samochód jest dokładnie sprawdzony, wymieniony został olej silnikowy (Millers Oils Motorsport CFS 10W60) wraz z filtrem, filtr powietrza i filtr kabinowy, wymieniony został olej w automatycznej skrzyni biegów, hamulce zostały oczyszczone, ustawiono geometrię, wymienione na nowe, oryginalne zostały łączniki i gumy przedniego stabilizatora. Samochód poddany został detailingowi, a wnętrze poddano ozonowaniu. Nie wymaga najmniejszych nawet inwestycji, nawet wycieraczki zostały zmienione.
Oprócz niskiego i autentycznego przebiegu 89 000 km i rewelacyjnego staniu technicznego, zaletą niespotykaną wśród oferowanych do sprzedaży Lancerów Evolution jest fakt, że samochód jest w 100 procentach seryjny, nie poddany najdrobniejszym nawet modyfikacjom.
Samochód jest w ciągłej eksploatacji, więc kilometrów trochę przybywa, ale nie grozi mu zastanie.
Kierownicę można przełożyć i chętnie w tym pomożemy, jednak w kontekście już opóźnionych, ale pewnych w ciągu maksymalnie kwartału zmian w przepisach, które dopuścić mają rejestrację aut RHD, można się zastanawiać nad sensownością takiej zmiany, oczywiście to zależy od preferencji i od tego do czego planujemy używać tego samochodu.
Oferujemy możliwość "przekładki" kierownicy w naszym serwisie, przy tej okazji istnieje również możliwość wymiany skrzyni automatycznej na manualną.
Auto po opłatach, ubezpieczone. Negocjacje cenowe możliwe na miejscu po oględzinach.
W ofercie, na miejscu w Polsce, posiadamy również inne JDM-owe rarytasy.
Zapraszamy - JDM (536) 01 02 03 lub info@jdmcars.pl
P.S.
Zamieszczone poniżej zdjęcia zostały zrobione we wrześniu kilka dni po tym jak Lancer dotarł do Polski. Obecnie samochód wygląda jeszcze lepiej (chyba, że pada deszcz i się pobrudzi), jest po zabiegach detailingowych przeprowadzonych w renomowanej firmie DetailerWorkShop.pl. TUTAJ znaleźć można obszerną relację z prac przeprowadzonych na początku listopada.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.