Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 120,00 zł
- Mitsubishi Lancer IX SD 2007-2017 Mata bagażnika
- 132,99 zł z dostawą
- 4,90 zł
- Wieszak tlumika Mitsubishi Lancer Outlander DY6
- 15,89 zł z dostawą
Mitsubishi Lancer Evo 6 rajdowy spec. grupy A RSMP (6058469351)
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż mam taką oto perełkę. Kilka razy gościła na Polskim rajdowym podwórku, również jeden start w mistrzostwach Słowacji. Obecnie z powodów budżetowych samochód głównie stoi lub występuje w rajdach wokół trzepaka więc najwyższy czas się rozstać. Opis samochodu:
Napęd
-Przednia szpera CUSCO ustawiona na 1 way i spięcie 7kg
-Centralna wiskoza CUSCO trzyma 4kg
-Tylna szpera Ralliart ustawiona na 8kg i rampy na 1,5way
-Skrzynia kłowa R&D (firma należy do custom cages UK)
-Zmodyfikowany przeze mnie wybierak sekwencyjny, z dołożonym czujnikiem Flat Shift
-Sprzęgło 6 łopatkowy spiek zrobiony na bazie ap racing i docisku RA grN
Zawieszenie
-Oldschoolowe, ale bardzo dziarskie amorki proflex
-Przednie top mounty zaprojektowane na wzór tych z homologacji grupy A (Kąt wyprzedzenia sworznia ok 6,5 stopnia)
-Tylne A grupowe top mounty
-Konwersja na wahacze z evo 5
-Tylny stabilizator whiteline
-Pełny zestaw tulei ralliart
Hamulce
-Tarcze i zaciski RS
-A grupowy pedal box z dwiema pompkami ap racing.
-Ręczny na pompie Girlinga
-Dwa korektory siły hamowania, jeden na trzpieniu w pedal boxie drugi ap racing wpięty w linię.
Nadwozie
-Klatka Custom cages T45 -Carbonowy wlot na dach zgodny z Grupą A
-Carbonowe lusterka
-Pełne osłony kevlarowe
-W bagażniku bezpieczny zbiornik paliwa Premier
-Waga 1280 kg z oryginalnymi pokrywami, szybami i z jednym kołem zapasowym (z wagą bez problemu można zejść na ok 1200kg)
Wnętrze
-Super lekka deska
-Lekka nagrzewnica
-Customowy carbonowy switchbox pomiędzy siedzeniami
-Fotele na maxa cofniętnie do tyłu
-Wszelkie możliwe osłony/obudowy carbonowe
-Fotel kierowcy OMP HTE-R (bardzo fajny fotel z uszami dla wysokich ludzi)
-Fotel pasażera Sabelt GT 300 -Wyświetlacz biegów
-Obrotomierz Stack
-Wyświetlacz parametrów silnika (EGT, oil, water temp, oil pressure, doładowanie, napięcie)
Silnik
-Cały zakuty
-ARP allround
-Turbo evo9
-A grupowy carbonowy AIR BOX -Chłodnica oleju setrab zamontowana przed wiatrakiem chłodnicy
-Wydech 3" na dwóch v-bandach (mega szybki demontaż)
Elektronika
-ECU EMU -Konwersja zapłonu z wasted spark na pełną sekwencją na cewkach BOSCH motorsport
-4xegt, 2 podłączone do EMU, 2 do wyświetlacza
-Lekka instalacja na customowych pudełkach bezpieczników i przekaźników
-Zawór boost MAC
-Map sensor motorolla
-Opcje sportowe ALS, FLAT SHIFT, IC Spray itp -Sporo odpalonych funcji "engine protection"
Samochód wcześniej jeździł w mistrzostwach Irlandii. Silnik przerabiany w Tommy Field Motorsport UK. Nie oszczędzane na serwisie i naprawach. Samochód stoi na 4 kołach, na które są nawleczone prawie nowe slicki Dmack, dodatkowo w bagażniku 2 koła z takimi samymi slickami (ale raczej na zapas, ok. 15%). Jest też lista kilku części zamiennych, które dodaję do samochodu. Do obejrzenia w okolicach Warszawy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.