Pod młotek idzie projekt który budowałem na przestrzeni ostatnich 3 lat - mocno zmodyfikowany Mitsubishi Galant z pancernym 6A13, 2.5 V6 pod maską.
JEDYNY TAKI, LALKA, RACEISM, TUNING KINGZ, ALGMNT, NJSBC, NOCNY TERROR PARKINGU POD TESCO, doinwestowany,wnętrze gabinet, szybki w prądzie, skóry-budyń, grzane stołki, klima, alu, okazja, 9 auto w rodzinie, więc żona raz w roku jeździła z dziećmi do szkoły i tak dalej... Skoro mamy to już za sobą, to przejdźmy do konkretów:
Auto kupione w pod koniec 2014 roku w stanie niemalże krytycznym, "przejeździło" zimę i zapadła decyzja, że będziemy go ratować.
Większą część histori budowy można prześledzić na RACEISM.COM http://raceism.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=5719
Auto w ciemno-zielonym lakierze (W słońcu mieni się zielenią a w nocy jest czarny) z płatkami złota ;), poprzedni właściciel założył gaz po sprowadzeniu auta z Niemiec- za mojej kadencji instalacja została poprawiona i wyregulowana, auto nie ma problemu z jazdą na tym paliwie.
Jedyny taki w tej części europy i jeden z 3 na świecie (o których wiem...). Buda niby znana i lubiana a w dalszym ciągu bardzo mało eksplowatowana w środowisku tuningowym.
Galant od 3 lat użytkowany tylko latem - wynikało to z faktu, że szkoda było mi wystawiać go na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych. Można było go spotkać na największych eventach w kraju: RACEISM | THE EVENT, JAPFEST, TUNING KINGZ ASTW, etc... Ale równie dobrze sprawdza się w roli daily- jazda do pracy czy do sklepu po bułki nie stanowiła żadnego problemu- auto nie ma problemu z pokonywaniem przeszkód w postaci progów zwalniających czy dziur w polskich drogach. A do tego mocno skręca karki w ruchy ulicznym... W tym roku szczególną uwagę zwracałem na "spasowanie auta" więc tył położony jest tak, że po zejściu na dół między nadkole a rant felgi nie włożymy nawet stuzłotówki ;) przód przy 18 calach nie daje niestety takiej możliwości pomimo modyfikacji kielichów (żeby można było zejść niżej), ale miska ma do ziemi jakieś 15mm...
Lakierem na aucie zajmowało się od początku (moim zdaniem najlepsze w kraju) studio DANON CAR DETAILING z Krakowa- auto przeszło pełną kompleksową korektę lakieru i co roku odwiedza chłopaków na przygotowanie do sezonu i nowy wosk.
Wszelkimi modyfikacjami auta zajmowały się warsztaty i ludzie z długoletnim doświadzczeniem w branży- nie oddawałem samochodu obcym do których nie mam zaufania.
Wszelkie informacje pod numerem telefonu:
791 851 079.
"...a jakie koszta tego som?"
Cena jaka mnie interesuje to 35.000 zł.(dla konkretnie zainteresowanych do lekkiej negocjacji)
Zastrzegam sobie prawo do rezerwacji auta poza allegro, dlatego proszę-zadzwoń i zapytaj o dostępność samochodu.A tak prezentuje się w ruchu na dzień dzisiejszy: https://www.youtube.com/watch?v=7QoyF5PZ68s
Od zakupu zrobione (kolejność mocno losowa):
- W pełni customowy system AIRRIDE zbudowany na gwincie ISC i podzespołach VIAR'a
- Zawieszenie gwintowane ISC SPORT z regulacją twardości
- Okucia zrobione na wymiar i dopasowane do "współpracy" elementów zawieszenia z szerokim kołem
- Poduszki Rubena 130/3
- Kompresor VIAR 480c Chrome
- Butla 30l w bagażniku
- Całość instalacji zabudowana za tylną kanapą, co ułatwia dostęp i maksymalnie oszczędza miejsce w bagażniku
-sterowanie w miejscu włączników grzania siedzeń - wyglądają jak z fabryki
- 2 manometry VIAR 1/5' zabudowane na desce w miejscu zegarka -jeden podwójny monitoruje ciśnienie w poduszkach, drugi ciśnienie w butli.
- Całość składana przez BNG Garage
-Naprawdę duży zakres regulacji- można śmiało podnieść do wysokości fabrycznej- a kto widział kiedyś galanta na seryjnym zawiasie, wie, jaką to auto jest kozą.
- Zabudowa bagażnika
- Odbudowa blacharska:
- Korozja wyeliminowana na chwilę obecną w 100%
- Tylne nadkola (Auto poszerzone 2cm na stronę, nadkola zrolowane)
- Przednie nadkola zrolowane i poszerzone
- Przednie kielichy- praktycznie robione na nowo- podniesione, wzmocnione i wyspawane w taki sposób żeby zapewnić większy zakres pracy górnym wahaczom.
-Podłużnice- wyspawane i wzmocnione.
-Masa drobniejszej roboty blacharskiej
-Nowy lakier praktycznie na całym aucie
-Odbudowa podłogi
-Podwozie wraz z profilami zamkniętymi w pełni zakonserwowane w tym roku.
-Konwersja piast na rozstaw 5x114,3
-Customowe dystanse 22mm na każde koło
-Felgi JR12 18/9 hyper silver z customowymi kapslami drukowanymi w 3D (no może i głupie...)
-Opony Nankang NSII 225/35/18
-Stalowe nakrętki KICS Neochrome.
-Układ wydechowy ze stali nierdzewnej 2,75' z końcowym tłumikiem. (powyżej 2tyś obrotów robi się głośno!)
-Tak gada: https://www.youtube.com/watch?v=gOJYpw2nU5M