Mitsubishi Galant Kombi 2.5 V6 (wersja Elegance)
Skrzynia biegów: automatyczna TipTronic
Paliwo: Gaz + Benzyna
Silnik: 2500 cm3, V6, 163 KM
Przebieg: 304 tys. km
OC i przegląd: aktualne do lipca 2020
Rok produkcji: 2001
Wyposażenie:
- skórzane wnętrze (jasna skóra) w stanie dobrym/bardzo dobrym + jasne welurowe dywaniki (na zimę mam dywaniki gumowe)
- fotele podgrzewane z pełną elektryką (kierowcy i pasażera)
- pakiet wnętrza Nardi Torino (drewniane wstawki, kierownica drewniano-skórzana, nierdzewne nakładki progów, nierdzewna listwa z tyłu na zderzaku)
- mata zabezpieczająca w bagażniku
- instalacja gazowa KME Silver, wtryskiwacze Magic Jet, zbiornik w miejscu koła zapasowego 48l
- koła aluminiowe 17 cali (felgi piaskowane i malowane 4 lata temu) - stan bardzo dobry
Samochód jest kompletny, jeżdżący, ubezpieczony i ma aktualny przegląd.
Posiada wszystkie części, między innymi:
- sprawne 3 katalizatory (NIE SĄ WYCIĘTE)
- automatyczną skrzynię biegów TIPTRONIC - biegi przerzuca płynnie, bez szarpnięć
- jasne skórzane wnętrze w dobrej kondycji (rzadko spotykane)
- liczniki High Contrast (po wyłączeniu zapłonu są całkowicie czarne)
- duży panoramiczny szyberdach (z funkcją uchylania i otwierania) - jakby ktoś pytał to NIE CIEKNIE
- tempomat (sprawny)
- podgrzewane fotele w pełnej elektryce
- podgrzewane i składane elektrycznie lusterka
- pakiet Nardi Torino (kierownica skórzano-drewniana + wstawki z drewna i skóry + elementy z nierdzewki)
- obie sprawne poduszki powietrzne - samochód nigdy nie miał żadnej kolizji aby poduszki wystrzeliły
- nierdzewne podkładki pod rejestracje
- roletę bagażnika
- radio 2 dni dotykowe z dużym ekranem + nawigacja z AutoMapą + kamera cofania
- instalację gazową KME Silver z aktualną homologacją
- obniżone zawieszenie - sportowe sprężyny -35mm
- zdejmowany hak holowniczy (wypinana kula)
- koło dojazdowe w pokrowcu w bagażniku
- dywaniki welurowe (jasne) na lato i dywaniki gumowe na zimę
W ostatnim czasie zostało wymienione kilka części (w ciągu ostatnich 2 lat):
- tylne długie sztywne miedziane przewody hamulcowe (oba), ponieważ jeden zaczął się pocić + nowy płyn hamulcowy DOT4
- świece Denso (irydowe) 6 sztuk
- filtr paliwa (ten co jest pod podwoziem)
- przednie (oba) dolne wahacze (CTR)
- akumulator Varta Silver
- rozrząd (przy 280 tys. km) - pasek Sun, napinacz hydrauliczny Mitsubishi, 3 simeringi Elring, 2 rolki prowadzące Koyo, pompa wody GMB
- filtr (odstojnik) klimatyzacji i na nowo nabita klimatyzacja (działa bez problemu)
- tylne wahacze Febest + śruby mimośrodowe - wszystko działa płynnie więc bez problemu można ustawić pełną geometrię samochodu (geometria ustawiona więc samochód nie ściąga w żadną stronę)
- tylne łączniki drążka reakcyjnego
- tylne tarcze hamulcowe + klocki hamulcowe ceramiczne (przód i tył)
- regeneracja alternatora (wymienione łożyska, nowy stojan, nowy szczotkotrzymacz i nowy regulator napięcia)
- paski alternatora i wspomagania (Bando)
Do zrobienia:
- blacharka - jak to w 20 letnich japończykach są do zrobienia tylne nadkola (reperaturki) + gdzieniegdzie zaprawki + ranty drzwi + wychodzi rdza na kielichach pod maską - dla osób znających Galanty to nic nowego...
- wewnętrzne przeguby przy skrzyni biegów - delikatnie trzęsie kierownicą przy przyspieszaniu
Cena nie podlega negocjacji, ponieważ kilka rzeczy z tego samochodu jest droższych niż cały samochód.
Proszę nie pytać czy pójdzie za 1000 zł, bo nie pójdzie... :)
Cena jest taka, ponieważ zdaję sobie sprawę co jest do zrobienia i ile to będzie kosztować. Samochód mam od 11 lat (sprowadzałem go z Niemiec) więc wiem ile można inwestować...
Samochód nie jest zajęty przez komornika, ani przez byłą żonę i nie był nigdy spawany/składany z kilku innych wraków. W samochodzie nic nie śmierdzi, nie było palone, nie ma też żadnej zapachowej choinki, która maskowałaby miły zapach skórzanego wnętrza…
Nie mam nic do ukrycia więc w razie pytań proszę dzwonić lub pisać.
Samochód jest do obejrzenia w Warszawie (dzielnica Wawer).