Witam.
OC do 03.11.2018
Przegląd do 03.2019
Oferta prywatna, sprzedaję auto które lubię i nigdy mnie nie zawiodło, poprzedniego właściciela również. Spokojnie jeździłem nim po mieście oraz w trasy powyżej 1000 km. Wyposażenie:-El. szyby-ABS-LPG sekwencja-El. Lusterka z podgrzewaniem-Klima z jonizatorem powietrza-Światła przeciwmgielne-Korektor świateł-Centralny zamek z pilotem (nowy piłot z stycznia 50zł)-Radio z MP3 (działa) i AUX.
Jestem trzecim właścicielem od nowości.Wszystkie szyby są oryginalne.Samochód nie wymaga wkładu finansowego na dzień dzisiejszy. Butla gazowa jest ważna jeszcze 2 łat.
Samochód jest w stanie prawie idealnym, sam robiłem większość napraw i serwis. Wszystko działa!Silnik - legendarny 4G93 MPI z żelaznym blokiem cylindrów pracuje równo. Wyregulowane zawory. Te silniki spokojnie przejeżdżają po 500 tys. km.Wymiana oleju co 7-9 tys. Olej - Mobil 2000 10w40, pobiera od wymiany do wymiany 0.6 litry, co jest dobrym wynikiem i dla nowego silnika.
Zużycie gazu(LPG) po Warszawie maksymalnie 12 litrów. W trasie około 9-10 litrów gazu.Karoseria w stanie bardzo dobrym, rdzy nie ma w ogóle, podwozie w stanie dobrym, dziur oczywiście brak. Podwozie było konserwowane 4 łata temu.Automatyczna klimatyzacja działa bardzo dobrze, klimatyzacja wyposażona w jonizator powietrza – bardzo rzadka opcja dla Europy.Kompresja w silniku jest na poziome 14 bar w każdym cylindrze.
Auto jedzie prosto, geometria przednich kol jest idealna.
Przez ostatni 2 łata w aucie zostało wymienione:-sprzęgło (Valeo) – 400 zł+praca 200zł-poduszki silnika oraz skrzyni (około 200 zł w sumie, kupowałem niektóre nowe, a niektóre używane)-nowe nakładki hamulców tył - 70 zł-amortyzatory przód (KYB Excel-G(Japonia)) – 500 zł para-rozrząd zrobiony 20 tys. km temu – 500 zł-blok sterowania szybami – 100 zł (choroba Carism)-plastikowa osłona pod silnik - 100 zł-paski klimatyzacji oraz alternatora – 50 zł-nowy napinacz pasku klimatyzacji (50 zł)-uszczelnienie wału korbowego (przód)-uszczelka pod pokrywę zaworów + uszczelki do świec Elring (200 zł)-kompletna renowacja alternatora (120 zł)-świece (50 zł)-filtry LPG nowe (40 zł) Sierpień-łączniki oraz tulejki stabilizatora (Koyo) (100 zł)-końcówki drążków + gumki wąchacza - 150 zł - Febi Bilstein +Zbieżność 60zł-chłodnica NOWA (Koyorad (Japonia)) (400 zł)-konserwacja przednich błotników z demontażem-gumowe osłonki maglownicy, ( 30 zł)-wspornik skrzyni biegów – 120 zł (choroba Carism)-cały tłumik - 350 zł-nowy akumulator Varta - 350 zł - Sierpień 2016-wyregulowałem zawory 4 tys. km temu - prawie nie potrzebowały regulacji-zregenerowane ograniczniki otwierania drzwi-nowe klocki przód (60 zł)-nowe cylindry hamulcowe tył - 120 zł-nowa tylna piasta (100 zł)-nowa poduszka przedniego amortyzatora - 100 zł-zregenerowane przednie fotele (choroba Carism)-wyczyszczona klimatyzacja-renowacja miski skrzyni -zregenerowany mechanizm - wycieraczek. Zrobione nowe części z mosiądzu - wystarczą na 100 lat. (problem z wycieraczkami - typowy dla Carism).-nowy płyn hamulcowy (łato 2017)-zregenerowana wtyczka wstecznego bieguLetnie opony - 2 szt. z przebiegiem 15 tys, 2 szt. Z przebiegiem koło 40 tys.
Auto było zrobione dla siebie. Przyczyna sprzedaży – znalazłem starego Forda Scorpio (jestem pasjonatem tego modelu).
W cenie auta 4 opony zimowe Goodyear Ultragrip 9 z przebiegiem koło 20 tys. i niektóre części na 200-250 zł (filtr powietrza, filtr paliwa, przepływomierz, filtr oleju, piasta i drobne rzeczy...)
W auto zainwestowano więcej niż 6000 zł przez dwa łata, nie biorąc pod uwagę OC, które skończy się 11/2018.Mogę wysłać dużo więcej zdjęć na email.