Jest to prywatne ogłoszenie , nie jestem żadnym handlarzem i sprzedaję moje auto które służyło mi długo i teraz czas by ktoś inny sie nim cieszył.
Auto z 2004 roku poliftowa wersja z dołożonym spojlerem na tylną klapę (z dodatkowym stopem) , topowe wyposażenie środka ( nie ma tylko skór)
Mini komputer pokładowy, klimatyzacja automatyczna w pełni sprawna serwisowana co roku ( po zakupie auta w 2014r wymieniany był skraplacz)
2 komplety kół na seryjnych alufelgach 15" , letnie opony Dunlop, zima Nokian oba komplety proste opony w świetnej kondycji
Radio niefabryczne Pioneer Deh P6000UB z gniazdem USB wyprowadzonym do schowka , instalacja samochodu przerobiona na kostki ISO
Auto ma nieskręcony przebieg 320kkm ( kupiłem ją jak miała 245)
Za mojej kadencji na bieżąco były prowadzone wszelkie naprawy i serwisy ( olej 10W60 VR1 co 10kkm wraz z kpl. filtrów)
Kpl. rozrząd Conti przy 250kkm ( czyli jeszcze 20 kkm )
Tarcze klocki przód Brembo Max - dla wzmocnienia siły hamowania
Tarcze tył Bosh , zaciski po pełnej regeneracji wraz z dźwigniami ręcznego
Amortyzatory przód KYB , górne mocowania OEM * zamienniki nie wytrzymują zbyt długo :)
Alternator po pełnej odbudowie ( skończył się komutator)
Łożysko koła LP , LT
Autko Użytkowane jest codziennie, Odpala od kluczyka nawet przy -20st.
Dzięki seryjnemu dogrzewaniu płynu chłodniczego (grzałki w przewodzie) nawet w zimę w środku szybko powietrze się ogrzewa a dodatkowo silnik łatwiej osiąga temp. pracy.
Jest to wersja 115 koni czyli na nowocześniejszej turbinie ze zmienną geometrią , co daje dużą frajdę z jazdy bo pomimo że 115koni to niewiele to moment obrotowy pozwala na bardzo dynamiczną jazdę już od niskiego zakresu obrotów.
Dodatkowym plusem tego rozwiązania jest umiarkowany apetyt na paliwo, w trasie przy bardzo dynamicznej jeździe średnio to 6l w mieście około 7,5
ale pod nogą stonowanego kierowcy potrafi zadowolić się 4,7 l w trasie i 6 w mieście ( testowane przez moją mamę jak jej Volvo było w serwisie)
Silnik 1,9 ze stajni renault - udana jednostka, którą ciężko zepsuć o ile się dba o wymiany oleju.
Stan blacharski bardzo dobry : podłoga progi nadkola bez rdzy , lekki nalot na rancie klapy bagażnika ( zadrapania od obrączki przy zamykaniu)
Samochód ma badania techniczne do kwietnia 2020, a OC do końca czerwca 2019
Na dzień dzisiejszy auto nie wymaga żadnego wkładu, przed oddaniem go nowemu właścicielowi wymienię jeszcze olej i kpl filtrów bo już zbliża się czas.
Jedyną bolączką tego samochodu jest zapocenie olejem z tyłu silnika ( niestety konstrukcja odmy została spartolona i każdy znany mi egzemplarz jest usyfiony) Auto nie zostawia plam , oleju nie ubywa od wymiany do wymiany nie dymi, jedynie średnio estetycznie wygląda jak się je podniesie na podnośniku.
Samochód do obejrzenia w Pruszkowie albo w Regułach po wcześniejszym umówieniu się.
O auto dbałem od strony mechanicznej jak i estetycznej co widać po stanie karoserii jak i środka który jest zadbany i czysty.
Cena do lekkiej negocjacji po obejrzeniu auta.