Topowy model nawigacji Mio. Duży ekran (przekątna 6,2 cale) . W komplecie zestaw producenta, kabelek zasilający z anteną. Mapy i baza fotoradarów (zwanych tu kamerą bezpieczeństwa) . Informacja o zdarzeniach drogowych i propozycje objazdów. Nawigacja ma wiele funkcji, polecam opis na stronie MIO.
Właściwości które poznałem w praktyce:
-mapy europy 44 kraje, z aktualizacją przez stronę/aplikację wraz z aktualizacją fotoradarów. Dla krajów Schengen mapa jest szczegółowa
- proponuje 4 warianty trasy jeżeli ma taką możliwość (najszybsza np autostradami, w tym płatnymi odcinkami , ekonomiczną, najkrótszą (co nie oznacza że przez jezioro :)) , ale np także drogami gruntowymi choć niekoniecznie polnymi w las :) i najłatwiejszą. Po dokonaniu wyboru prowadzi po sznurku, zapisując trasę. Jeżeli pojedziemy inaczej pomyłkowo lub bo chcemy - nie domaga się kategorycznie zawracania. I do tego gdy kolejny raz pojedziemy tą trasą inaczej niż głos nam każe, już będzie wiedzieć, że tamtędy jeździmy i będzie tak prowadzić. Trasę np zagraniczną warto planować w aplikacji na komputerze z podpiętą nawigacją albo z punktami pośrednimi.
- duży czytelny wyświetlacz ze wskazywaniem i głosem asystenta pasa ruchu. Matowe wykończenie ma minimalizować odblaski, niemniej ekran jest bardzo wrażliwy na przypadkowe zadrapanie np w saszetce gdy odepniemy nawigację i zabierzemy ją ze sobą. (drobna rysa na ostatnim zdjęciu)
- informacja o korkach, wypadkach itp. Antena w kabelku zasilającym z gniazda zapalniczki odbiera sygnały radiowe i mamy znak wypadku na naszej trasie i propozycje objazdów.
- nawigacja ma wbudowany bluetooth do komunikacji z telefonem, powstaje tryb głośnomówiący co będzie przydatne gdy radio samochodowe nie ma tej funkcji.
- można sobie oglądać zdjęcia z karty sd na ekranie nawigacji.
- tryb uśpienia (krótkie wyłaczenie guziczkiem) i pełne wyłączenie urządzenia.
Zakup dokonany w sierpniu br. W załączeniu dokumenty zakupu