Jak co roku, do orkiestrowych aukcji internetowych zaprosiliśmy znane osoby.
Zwróciliśmy się ze specjalną prośbą do ludzi z życia publicznego, muzyków, aktorów, sportowców, polityków, a także tych, którzy dali się poznać dzięki swojej pracy na rzecz innych, o przekazanie jakiegoś przedmiotu na rzecz 28. Finału WOŚP, który gra „Dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej”.
Odzew na nasz apel okazał się bardzo szeroki, a do Fundacji zaczęły napływać wyjątkowe przedmioty od wyjątkowych ludzi.
Na nasz apel odpowiedzieli również:
GRZEGORZ DUDA I TVN TURBO
I w Ich imieniu na licytację trafia:
ZMODERNIZOWANY MINI COOPER
Z PROGRAMU TVN TURBO
„KLIMEK KONTRA DUDA”
W programie TVN Turbo „Klimek kontra Duda” dwóch najpopularniejszych mechaników w Polsce – Adam Klimek i Grzegorz Duda - rywalizują modyfikując ten sam model samochodu. W pierwszej serii programu panowie wzięli na warsztat Mini Coopery. Auto zmodyfikowane przez Adama zostało wylicytowane podczas Balu Fundacji TVN za 130 000 zł!
Przedmiotem niniejszej aukcji jest drugi samochód z planu produkcji TVN Turbo, czyli jedyny w swoim rodzaju Mini Cooper przerobiony przez Grzegorza Dudę – wielokrotnego mistrza Europy FIA CEZ w wyścigach górskich i mistrza Polski w rajdach samochodowych. Grzesiek od zawsze obraca się w świecie motoryzacji, a od kilku lat zawodowo buduje auta i, jak sam twierdzi, jest w stanie zbudować absolutnie wszystko. Dowodem na to jest właśnie sportowy Mini Cooper, który do setki przyspiesza już w 6 sekund! Auto zostało całkowicie zmodernizowane, dodano mu mocy i rajdowego charakteru.
Wszystkich zainteresowanych zakupem zapraszamy już 12 stycznia na warszawski Autodrom Bemowo, gdzie podczas Moto Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można przyjrzeć się samochodowi z bliska i porozmawiać z Grzegorzem Dudą.
Mail w sprawie realizacji aukcji: tvnturbo@tvn.pl
SILNIK:
- zamiast oryginalnego silnika wolnossąca jednostka napędowa Rovera pochodząca z modelu MG ZR, seryjnie 160 KM, 1,8 litra pojemności
- silnik autorsko zamontowany z tyłu
- po szlifowaniu zaworów, kanałów dolotowych i wylotowych w głowicy i wymianie wałka rozrządu na ostry
- zestrojony na hamowni na 193,7 KM
BUDA:
- nadwozie przebudowane do montażu silnika z tyłu i wzmocnione rollbarem
- poszerzone dedykowane nadkola polskiej produkcji
- kolor Porsche Gulf Racing z 1985 roku
ŚRODEK:
- karbonowa deska rozdzielcza
- czarna podsufitka
- brytyjskie flagi na drzwiach
- rajdowy wyświetlacz na kierownicy (biegi, temperatura silnika itd.)
- kubełkowe fotele z wielopunktowymi pasami
DODATKI:
- profesjonalna sportowa elektronika: komputer i wyświetlacz rodem z rajdów
- prototypowe zawieszenie przednie według autorskiej koncepcji Dudy
- sportowy zbiornik paliwa z wydajną pompą
- sportowy katalizator zamiast tłumika
- nazwa „cwaniak” wypisana na zaciskach hamulcowych
- większe tarcze hamulcowe i 15-calowe felgi
Mail w sprawie realizacji aukcji: tvnturbo@tvn.pl