Millers Oils Trident 10w40 1l
TRIDENT 10w40 to półsyntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy typu FULL SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości oraz trwałości oleju.
KORZYŚCI:
Zastosowana w tym oleju syntetyczna technologia zapewnia znakomitą płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -250C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania
TRIDENT 10w40 oferuje wyjątkową stabilność lepkościową oleju w wysokich temperaturach, oraz trudnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika.
Zwiększona ochrona dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi.
Obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie.
Specyfikacja ACEA FULL SAPS
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
MB 229.1, MB 229.3
Fiat 9,55535-G2
PSA B71 2291, PSA B71 2295, PSA B71 2300
Renault RN 0700
VW 500.00/501.01
VW 502.00/505.00
MTF-94 Manual Transmission Fluid
PARAMETRY:
SAE klasa lepkości:...10W40
Ciężar właściwy przy 15 C:...0,872
Lepkość kinematyczna przy 100 C:...14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:...96,7 cSt
Indeks lepkości:...149
Temperatura krzepnięcia:... <42 C
Temperatura zapłonu:...>200 C
Lepkość na zimno przy -25 C...7000 cP max
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).