MILLERS OILS CFS 10W60 NT+ 5 L
Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, znakomity do jednostek turbodoładowanych. W pełni syntetyczny olej typu full saps, na bazie potrójnych estrów oraz PAO, z optymalnym pakietem dodatków chroniących przed zużyciem ZDDP. Wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nanotechnologii. Teraz, ulepszona formulacja Nanodrive NT+.
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.
STOSOWANIE:
Polecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction zapewnia:
- testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę silnika przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
- znaczną redukcję tarcia
- wydłużoną żywotność silnika
- niższą temperaturę pracy silnika
- większą moc i moment obrotowy
- większą niezawodność
- poprawę efektywności energetycznej
- znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
PARAMETRY:
- Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
- Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 10w40.
- Znacznie przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
- Zapewnia wyjątkową ochronę, zwłaszcza w skrajnei ciężkich warunkach
- Lepkość SAE…10w60
- Gęstość przy 15 C…0,870
- Lepkość kinematyczna w 100 C…23,3 cSt
- Lepkość kinematyczna w 40 C… 161 cSt
- Indeks lepkości…175
- Temperatura krzepnięcia…-42 C
- Temperatura zapłonu…226 C
- Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP
- TBN mg KOH/g…10,1