Millers Oil 7967 CRX 75w110 NT+
Do użytku w mocno obciążonych lub pracujących w trudnych warunkach, wyczynowych skrzyń biegów, jak np. wyścigi długodystansowe w samochodach o dużej mocy i momencie obrotowym. Skrzynie manualne, zsynchronizowane, kłowe sekwencyjne, skrzynie reduktorowe, dyferencjały hipoidalne bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych należy stosować CRX LS 75w110 NT+
Parametry Millers Oil 7967 CRX 75w110 NT+:
- Lepkość SAE…75w110
- Gęstość przy 15 C…0,861
- Lepkość kinematyczna w 100 C…21,4 cSt
- Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 136000 mPas
Normy i specyfikacje:
- API GL5
- API GL4
- API MT-1
- MIL-PRF-2105E
- ZF TE-ML 05B
- ZF TE-ML-07A
- ZF TE-ML-12B
- ZF TE-ML-16F
- ZF TE-ML-17B
Właściwości Millers Oil 7967 CRX 75w110 NT+:
- Testy w laboratorium wykazały o 15% niższy współczynnik tarcia, oraz o 17% większą ochronę komponentów przed zużyciem niż dotychczasowy olej NT
- Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
- Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termiczna
- Bardzo niski współczynnik tarcia redukuje temperaturę pracy skrzyni
- Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego wydłuża żywotność komponentów
- Redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
- Pomaga rozwiązać problemy ze skrzynią biegów w wyczynowych samochodach rajdowych