SAMOCHÓD W STANIE KOLEKCJONERSKIM PO STARANNIE WYKONANEJ RENOWACJI Z ZACHOWANIEM 100 % ORYGINALNOŚCI.
NADWOZIE I PŁYTA PODŁOGOWA PO NAPRAWIE BLACHARSKIEJ LAKIEROWANE ODDZIELNIE I SKRĘCONE PONOWNIE Z UŻYCIEM NOWEJ ORYGINALNEJ USZCZELKI I PASTY. WYPOSAŻENIE TAPICERSKIE ZOSTAŁO TYLKO WYPRANE I JEST DALEJ ORYGINALNE.
REMONT SILNIKA WYKONANY W OPARCIU O FABRYCZNIE NOWY WAŁ KORBOWY I ORYGINALNE TŁOKI Z EPOKI ORAZ DYNASTARTER BOSCH Z REGLEREM I STYCZNIKIEM JAK W PIERWSZYCH PARTIACH MIKRUS-ów , ZAPEWNIA BEZAWARYJNĄ JEGO PRACĘ I TRWAŁOŚC. W REZERWIE FABRYCZNIE NOWY DYNASTARTER POLSKIEJ PRODUKCJI I WSPÓŁPRACUJĄCY Z NIM POLSKI REGLER W DOBRYM STANIE ABY KONSEKWENTNIE ZACHOWAĆ PEŁNĄ ORYGINALNOŚĆ. PO REMONCIE PRZEJECHAŁEM SAMOCHODEM 1500 km.
WSZYSTKIE CZĘŚCI W OFEROWANYM SAMOCHODZIE SĄ ABSOLUTNIE ORYGINALNE, ZACZYNAJĄC OD KLUCZYKÓW A KOŃCZĄC NA ORYGINALNYM BAKELITOWYM AKUMULATORZE 12 V Z 08/1958 , ZALANYM ELEKTROLITEM 4 LATA TEMU PO BLISKO 60 LATACH OCZEKIWANIA NA PÓLCE I DZIAŁA DALEJ DOBRZE, UMOZLIWIAJĄC ROZRUCH SILNIKA. FABRYCZNA TABLICZKA ZNAMIONOWA W PEŁNEJ ZGODNOŚCI Z NR. SILNIKA I NR. PODWOZIA. TAKŻE WSZYSTKIE NORMALIA ZŁĄCZNE A BYŁY TO WÓWCZAS ELEMENTY TOCZONE JAK ŚRUBY I NAKRETKI PO NAŁOŻENIU NOWYCH POWŁOK GALWANICZNYCH WROCIŁY NA SWOJE MIEJSCE. PRZEGUBY PÓŁOSI NA NIEZAWODNYCH KRZYŻAKACH IGIEŁKOWYCH Z NIEMIECKIEGO GOGOMOBIL-a ,ZAMIAST AWARYJNYCH NA TULEJACH TARNAMIDOWYCH. ORYGINALNE SĄ TAKŻE OPONY STOMIL 4.00 x 10 4PR W BARDZO DOBRYM STANIE.
OFERTA DLA POWAŻNEGO KLEKCJONERA POLSKIEJ CHCĘCEGO WZBOGACIĆ KOLEKCJE O TEN UNIKATOWY POJAZD. POMIMO ,ŻE WSK MIELEC WYPRODUKOWAŁ BLISKO 1700 szt. TYCH POJAZDÓW , TO DO CHWILI OBECNEJ JEST NIE WIECEJ JAK 10 szt. W MIARĘ ORYGINALNYCH I SPRAWNYCH ORAZ OK. 30-50 SZT W RÓZNYM STANIE KOMPLETACJI A NAWET Z SILNIKAMI OD FIATA 126p. CENA JEST SZTYWNA I ADEKWATNA DO JEGO STANU UNIKATOWOŚCI I PONIESIONYCH NAKŁADÓW. W OSTATNICH LATACH BARDZO WZROSŁY CENY USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZABYTKOWĄ MOTORYZACJĄ I BRAKUJE DOŚWIADCZONYCH I SOLIDNYCH FACHOWCÓW. OBECNIE REMONT ZABYTKOWEGO MOTOCYKLA TO KOSZT PRZYNAJMNIEJ OD 20 DO 40 tyś. i WIĘCEJ. MIKRUS JEST WYJATKOWO TRUDNY W ODBUDOWIE Z UWAGI NA ZUPEŁNĄ ODMIENNOŚĆ KONSTRUKCJI.