Dzień dobry.
Sprzedam garaż na motocykl własnej roboty wg opracowanego przeze mnie projektu. Garaż idealnie nadaje się do miejskiej dżungli. Przez cały sezon trzymałem w nim Transalpa. Bez problemu uzyskałem zgodę z jednej z krakowskich spółdzielni mieszkaniowych na montaż garażu na miejscu parkingowym.
Sprzedaję go, ponieważ pozbywam się również motocykla. Garaż nie jest skończony. Projekt przewiduje system alarmowy uruchamiany czujkami ruchu, które zasilane są przez akumulator ładowany panelem fotowoltaicznym. Na zdjęciach dachu widoczne otwory wentylacyjne, które docelowo mają znaleźć się pod panelem. Z braku czasu nie uda mi się go skończyć. Osobie, której sprzedam garaż przekaże instrukcje dotyczące samej instalacji. Akumulator zasilać miał również światło
Blaszak wykonany jest z materiałów pierwszej klasy. Cała konstrukcja stoi na zaimpregnowanych krawędziakach drewnianych. Na elementach drewnianych przytwierdzona do podłożą za pomocą 6 prętów gwintowanych fi16, leży ocynkowana ogniowo blacha ryflowana gr, 3 mm. Blacha ta stanowi podłogę garażu oraz stelaż pod wózek jezdny systemu wsuwania motocykla. Do blachy przykręcane są trzy ramy stalowe wykonane z profili 50x50x3. Ramy stężone są cięgnami z śrubami rzymskimi oraz ryglami z profili 30x30x2.
Drzwi garażu są dwuskrzydłowe, zamykane na rączkę z baskwilem i zamek z klamką. Blacha drzwi i dachu gr. 1,5 mm. Wszystkie blachy i konstrukcja malowana proszkowo. Blacha najazdowa jest ocynkowana gr. 3 mm. Wózek jezdny służący do blokowania przedniego koła motocykla jest ocynkowany. Wózek po zablokowaniu koła porusza się po przyspawanych do blachy podłogowej ceownikach za pomocą systemu łożysk kulkowych. Ściana tylna i ściany boczne wykonane są z blachy trapezowej T14 gr. 0,5 mm I gatunku. Obróbki blacharskie gr. 0,5 mm.
Całość o łącznej wadzę około 200 kg jest wykonana naprawdę solidnie. Koszt transportu to kwestia paliwa i 50 zł na wynajem przyczepy. Serdecznie zachęcam do zakupu.
Tel: 507 221 836