Microsoft Office Professional PC 2016 32/64bit PL (7266105570)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 19:48 dnia 23.02.2019 r.

Kategoria: Pakiety biurowe
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki Warszawa Konotopa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy

oferta nr 7266105570


Opis

Office 2016 Professional PL

P/N: 269-16805

Szybki kontakt:

Sebastian Załucki

+48 537-908-358

(22)753-59-91 wew.106

Email: ardsoftcompl@ardsoft.pl

gg: 5769928

 

PRODUKT JEST NOWY PROSTO Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI

Pakiet Office 2016 Professional to rozszerzony zestaw narzędzi niezbędnych w każdej firmie, który pozwala jeszcze sprawniej przygotowywać, prezentować i publikować nawet najbardziej zaawansowane dokumenty i projekty oraz ułatwia komunikację i wymianę informacji. Jego nowoczesne i łatwe w obsłudze aplikacje pozwalają zaoszczędzić czas i osiągnąć profesjonalne efekty.

Z Office Online Twoje biuro będzie zawsze tam, gdzie tego potrzebujesz! Wystarczy dowolne urządzenie połączone z Internetem, aby przeglądać, zmieniać oraz pracować nad wybranym projektem ze współpracownikami w czasie rzeczywistym. Przechowywanie dokumentów w bezpiecznym schowku online umożliwia zaś stały dostęp do ich najbardziej aktualnych wersji, edycję i udostępnianie wybranym osobom. Pracuj w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu – przy użyciu klawiatury, pióra lub ekranu dotykowego

Udoskonalony wygląd, dopasowane do potrzeb użytkowników motywy o przyjaznych dla wzroku barwach i kontraście gwarantują komfort nawet podczas wielogodzinnej pracy. Wykonywanie zadań przyspieszają natomiast gotowe do wykorzystania szablony, automatycznie wykonujące większość uciążliwych czynności.

Word

Z aplikacją Word podczas tworzenia dokumentów użytkownicy uzyskują dostęp do profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie. Wśród nowych możliwości znalazły się: otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów. Dodatkowo wygodna zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę ułatwia zaś możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.

Excel

Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców postępowania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.

PowerPoint

Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.

OneNote

Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.

Outlook

Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.

Access

Access to łatwe w użyciu i wydajne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Dane są automatycznie zapisywane w bazie danych SQL, dzięki czemu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane. A uzyskiwanie informacji z tabeli lub zapytania w postaci listy jest błyskawiczne – wystarczy jedno kliknięcie.

Publisher

Profesjonalne publikacje są wreszcie w zasięgu ręki. Wygodne i łatwe narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnorodnych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Liczne funkcje edycji zdjęć, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania oraz efekty specjalne usprawniają pracę i pozwalają przygotować wyróżniające się projekty.

OneDrive

Przydatny schowek online! Użytkownik pakietu Office uzyskuje dostęp do 15GB przestrzeni w chmurze OneDrive.

Stały dostęp do wszystkich niezbędnych plików i informacji

Wystarczy zarejestrować się, aby korzystać z darmowego schowka online – OneDrive – o pojemności 15GB. Przesłane tam dokumenty i pliki są bezpiecznie przechowywane, synchronizowane, a użytkownicy mają do nich dostęp, mogą je przeglądać, edytować i udostępniać z dowolnego urządzenia połączonego z Internetem.

Wymagania systemowe:

Wymagany procesor:

  • Komputer PC: 1 gigaherc (GHz) lub szybszy x86- lub x64-bitowy procesor z SSE2
  • Komputer Mac: procesor Intel

Wymagany system operacyjny:

  • Komputer PC: Windows 7 lub nowszy, Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012
  • Komputer Mac: Mac OS X 10.10
  • iOS: Pakiet Office dla tabletu iPad® wymaga systemu operacyjnego iOS 7.0 lub nowszego, pakiet Office dla telefonu iPhone® może zostać zainstalowany na telefonach z systemem iOS 6.0 lub nowszym.
  • Android: Pakiet Office dla systemu Android™ może być instalowany na tabletach lub telefonach obsługujących system operacyjny Android KitKat 4.4 lub nowszy i wyposażonych w procesor ARM lub Intel x86.

Wymagana pamięć:

  • Komputer PC: 1 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa); 2 GB pamięci RAM (wersja 64-bitowa)
  • Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM

Wymagane miejsce na dysku:

  • Komputer PC: 3,0 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • Komputer Mac: 6 GB, format dysku twardego HFS+

Wymagany monitor:

  • Rozdzielczość 1280 x 800

Karta graficzna:

  • Funkcja przyspieszenia sprzętowego grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z technologią DirectX10.

Wielodotyk:

  • Do korzystania z funkcjonalności wielodotyku wymagane jest urządzenie obsługujące tę technologię. Dostęp do wszystkich funkcji i funkcjonalności można jednak zawsze uzyskać za pomocą klawiatury, myszy oraz innych standardowych lub dodatkowych urządzeń wejściowych.

Uwaga:

  • nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem systemu Windows 8 lub nowszych.

Dodatkowe wymagania systemowe:

  • Do użytku niekomercyjnego.

Pozostałe:

  • Do obsługi funkcji korzystających z Internetu wymagane jest połączenie internetowe.
  • Wymagane jest konto Microsoft.
  • Funkcje produktu i szata graficzna mogą różnić się w zależności od konfiguracji systemu użytkownika. Niektóre funkcje mogą wymagać zaawansowanego lub dodatkowego sprzętu, albo połączenia z serwerem.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.