Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
P/N: T5D-03205
Doskonała organizacja i wydajniejsza praca z Office 2019 Home and Business
Najnowszy pakiet biurowy Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm to idealne rozwiązanie do realizacji wszystkich zadań i pomysłów oraz wyróżnienie ich spośród innych.
Umożliwia on w szybki i łatwy sposób przygotowanie nawet najbardziej zaawansowanych projektów. Wykorzystanie nowoczesnych i precyzyjnych narzędzi, np. szablonów programów Word, Excel czy PowerPoint pozwala skutecznie zaoszczędzić czas, tworząc profesjonalne i efektowne materiały, dokumenty i prezentacje.
Ogromne możliwości Office 2016 usprawniają także organizację i koordynację pracy oraz komunikację, zarówno w firmie, jak i w domu. Wygodny dostęp do kalendarzy, listy zadań i poczty elektronicznej zapewnia Outlook. Do swoich dokumentów możesz mieć stały dostęp z dowolnego miejsca i w każdym czasie dzięki ich przechowywaniu w schowku w chmurze OneDrive. Do ich przeglądania i edytowania możesz także zaprosić inne osoby, m.in. swoich współpracowników. Praca jeszcze nigdy nie była tak łatwa i szybka!
Udoskonalony wygląd oraz możliwość wyboru nowych motywów pozwalają dopasować je najlepiej do potrzeb użytkowników i ich komfortu podczas pracy.
Zestaw aplikacji wchodzący w skład pakietu Office 2019 Home and Business:
Word
Z aplikacją Word podczas tworzenia dokumentów użytkownicy uzyskują dostęp do profesjonalnych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie. Wśród nowych możliwości znalazły się: otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, łatwe wyrównywanie zdjęć i diagramów. Tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających elementów. Dodatkowo wygodna zakładka Projektowanie pozwala na natychmiastowy dostęp do potrzebnych funkcji, zaś wyjątkowe inteligentne wyszukiwanie błyskawicznie znajduje informacje na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie. Współpracę ułatwia zaś możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy.
Excel
Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skupić się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i intuicyjne, zaś dane prezentowane są czytelnie i przejrzyście dla odbiorców. Pracę ułatwia też możliwość błyskawicznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz oraz automatycznego rozpoznawania przez program wzorców postępowania. Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe oraz funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł.
PowerPoint
Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, doskonale odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze. Nowe opcje wyrównywania, dopasowania kolorów, przejścia slajdów, udoskonalone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające sprawną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia profesjonalnych efektów, które z łatwością można udostępnić w sieci.
OneNote
Niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najlepszy sposób na rejestrowanie pomysłów lub zapisywanie materiałów – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości. Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je, a także edytuj i korzystaj z ich najbardziej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.
Outlook
Outlook, automatycznie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie precyzyjnego harmonogramu pracy dzięki wygodnemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań. Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.
OneDrive
Przydatny schowek online! Użytkownik pakietu Office uzyskuje dostęp do 15GB przestrzeni w chmurze OneDrive.
Stały dostęp do wszystkich niezbędnych plików i informacji
Wystarczy zarejestrować się, aby korzystać z darmowego schowka online – OneDrive – o pojemności 15GB. Przesłane tam dokumenty i pliki są bezpiecznie przechowywane, synchronizowane, a użytkownicy mają do nich dostęp, mogą je przeglądać, edytować i udostępniać z dowolnego urządzenia połączonego z Internetem.
Wymagania systemowe:
Wymagany procesor:
- Komputer Mac: procesor Intel
Wymagany system operacyjny:
- Komputer Mac: Mac OS X 10.10
Wymagana pamięć:
- Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM
Wymagane miejsce na dysku:
- Komputer Mac: 6 GB, format dysku twardego HFS+
Wymagany monitor:
- Rozdzielczość 1280 x 800
Karta graficzna:
- Funkcja przyspieszenia sprzętowego grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z technologią DirectX10.
Wielodotyk:
- Do korzystania z funkcjonalności wielodotyku wymagane jest urządzenie obsługujące tę technologię. Dostęp do wszystkich funkcji i funkcjonalności można jednak zawsze uzyskać za pomocą klawiatury, myszy oraz innych standardowych lub dodatkowych urządzeń wejściowych.
Uwaga:
- nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem systemu Windows 8 lub nowszych.
Dodatkowe wymagania systemowe:
- Do użytku niekomercyjnego.
Pozostałe:
- Do obsługi funkcji korzystających z Internetu wymagane jest połączenie internetowe.
- Wymagane jest konto Microsoft.
- Funkcje produktu i szata graficzna mogą różnić się w zależności od konfiguracji systemu użytkownika. Niektóre funkcje mogą wymagać zaawansowanego lub dodatkowego sprzętu, albo połączenia z serwerem.