Cechy produktu
- stan: nowy
- producent: Microsoft
- klasa produktu: programy i pakiety biurowe
- zawartość pakietu: 1 TB na przechowywanie i udostępnianie plików | Aplikacje pakietu Office na tablety i telefony | SharePoint | PowerPoint | Word | Excel | Publisher | OneNote | Outlook | Access
- typ licencji: komercyjna
- rodzaj licencji: nowa licencja
- okres licencji: 12 miesięcy
- liczba użytkowników: 1
- nośnik: do pobrania - klucz w pudełku
- wersja produktu: pudełkowa
- platforma: Windows, MacOS
- specyfikacja systemu: MacOS X, Windows 7, Windows 8, Windows 10
- min. wymagany procesor: Intel / AMD ~ 1000 MHz
- KLASA PRODUKTU: MS Office, MS Office 365
- wersja językowa: polska, angielska, multi
- kod producenta:
- kod systemowy: OP-OEM-MS-519
Porównanie
planów
Office 365
Business
Office 365
Business
Premium
Office 365
Business
Essentials
Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
Użytkownicy
1 użytkownik
1 użytkownik
1 użytkownik
1 użytkownik
Ilość stanowisk
5 komputerów
/ urządzeń
mobilnych
(PC lub Mac*)
5 komputerów
/ urządzeń
mobilnych
(PC lub Mac*)
nie dotyczy
1 komputer PC(z możliwością zmiany komputera, nie częściej niż raz na 90 dni)
Okres
licencjonowania
1 rok
1 rok
1 rok
Dożywotnio
APLIKACJE STACJONARNE
USŁUGI W CHMURZE
OneDrive
Mailbox - 50GB
Skype for Business
SharePoint Online
*na urządzeniach Mac dostępny jest Office 2016 zawierający aplikacje: Word, Excel, PowerPoint, OneNote oraz Outlook
Funkcje Office 365 dla Firm
Usługa Office 365 dla Firm obejmuje:
Dobrze znane narzędzia pakietu Office
Pakiet Office
Teraz zawiera nowe aplikacje pakietu Office 2016 dla komputerów PC i Mac.
Stały dostęp do najnowszych wersji następujących programów:
Pakiet Office
na komputerach, tabletach i telefonach.
Korzystaj z pełnego, zainstalowanego środowiska pakietu Office na komputerach PC, Mac, tabletach iPad, tabletach z systemem Windows lub Android oraz większości urządzeń przenośnych. Każdy użytkownik może zainstalować pakiet Office na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach (iPad, z systemem Windows lub Android) i 5 telefonach.
Ponadto dostępne są następujące usługi online
Przechowywanie
i udostępnianie plików
Usługa OneDrive dla Firm zapewnia każdemu użytkownikowi osobisty magazyn w chmurze o pojemności 1 TB — dostępny z dowolnego miejsca i synchronizowany z komputerami PC i Mac w celu zapewnienia dostępu w trybie offline. Łatwo udostępniaj dokumenty innym osobom w organizacji i spoza niej oraz określaj, kto może wyświetlać i edytować poszczególne pliki.
Office Online
Twórz i edytuj dokumenty programów Word, OneNote, PowerPoint i Excel z poziomu przeglądarki.
Wszystkie plany usługi Office 365 dla firm zapewniają szereg korzyści:
Najnowsza wersja
Nie trzeba płacić za uaktualnienia wersji — aktualizacje są uwzględnione w subskrypcji. Nowe funkcje są regularnie przekazywane klientom usługi Office 365.
Niezawodność
Możesz spać spokojnie, wiedząc, że Twoje usługi są dostępne przez 99,9% czasu (gwarantowane) na podstawie finansowanej umowy SLA.
Zabezpieczenia
Nowatorskie metody zapewniania bezpieczeństwa z pięcioma warstwami zabezpieczeń i proaktywnym monitorowaniem zapewniają ochronę danych klientów.
Ochrona prywatności
Twoje dane należą do Ciebie. Chronimy je i zapewniamy poufność informacji.
Administracja
Wdrażanie usługi Office 365 w Twojej firmie i zarządzanie nią bez wymaganej specjalistycznej wiedzy informatycznej. Możesz dodawać i usuwać użytkowników w ciągu kilku minut.
Integracja z usługą Active Directory
Zarządzanie poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników. Logowanie jednokrotne i synchronizacja z usługą Active Directory.
Pomoc techniczna
Dostawca usługi zapewnia odpowiedzi na pytania telefonicznie i w trybie online, zasoby z instrukcjami oraz łączność z innymi klientami korzystającymi z usługi Office 365 w celu rozwiązywania problemów z instalacją i uzyskiwania szybkich poprawek.
Microsoft MyAnalytics (Można dokonać zakupu osobno lub w pakiecie Office365 E5) – Usługa MyAnalytics podsumowuje sposób, w jaki spędzasz czas w pracy, a następnie sugeruje sposoby na bardziej wydajną pracę — od wyeliminowania czasu na bezproduktywne spotkania aż po uzyskiwanie lepszej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
Planner (Business Essentials, Business Premium, E1, E3, E5) - Wyeliminuj chaos z pracy zespołowej i realizuj więcej zadań! Usługa Planner ułatwia Twojemu zespołowi tworzenie nowych planów, organizowanie i przypisywanie zadań, udostępnianie plików, prowadzenie rozmów o wykonywanych czynnościach oraz informowanie o postępach w pracy.
Project (Tylko zakup osobno) - Usprawnij obsługę projektów, zasobów i portfeli dzięki rozwiązaniu Microsoft Project & Portfolio Management. Zintegrowane narzędzia do planowania pomagają monitorować projekty i zachować dobrą organizację działania.
Publisher (Business, Business Premium, E3, E5) - to program będący połączeniem PowerPoint oraz MS Word. Posiada większość funkcji wspomnianych programów, a także kilka narzędzi usprawniających pracę. Publisher służy do tworzenia materiałów marketingowych w formacie DTP, czyli przeznaczonych przede wszystkim do druku.
Microsoft StaffHub (F1, E1, E3, E5) - Aplikacja specjalistyczna do zarządzania pracą zmianową pracowników pierwszej linii (Firstline Workforce) w usłudze Office 365.
Yammer (Business Essentials, Business Premium, E1, E3, E5) - Omawiaj pomysły, dziel się najnowszymi informacjami i zbieraj odpowiedzi od współpracowników z całego świata. Usługa
Yammer zapewnia szybszy i bardziej inteligentny sposób komunikacji i współpracy w całej firmie.
Sway (Business Essentials, Business Premium, E1, E3, E5) - to nowa aplikacja w pakiecie Microsoft Office, umożliwiająca łatwe tworzenie i udostępnianie interakcyjnych raportów, prezentacji, osobistych opowieści i nie tylko.
Flow (Business Essentials, Business Premium, E1, E3, E5) – Utwórz zautomatyzowane przepływy pracy między ulubionymi aplikacjami i usługami, aby otrzymywać powiadomienia, synchronizować pliki, zbierać dane i więcej.