Profesjonalny interfejs diagnostyczny obsługujący cyfrową szynę CAN! Najnowsza dostępna wersja interfejsu, szybsza i sprawniejsza w działaniu. ELM327 jest cały czas rozwijany, powstają nowe programy, które w połączeniu z interfejsem ELM dają większe możliwości. ELM 327 pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich aut z protokołem obd2. Jego zaletą jest to, że nie potrzebuje żadnych sterowników.
Obecnie za pomocą takich progamów jak Maxiecu, VauxCheck , FiatECUScan , ScanXL mamy możliwość połaczyć się z silnikiem, airbag, abs, automatyczną skrzynią lub immo. Interfejs współpracuje ze wszystkimi telefonami posiadającymi bluetooth oraz system operacyjny: Android, Windows Mobile, Symbian, Apple iOS ) Interfejs współpracuje z polskim oprogramowaniem dla PC :
ScanTool.net PL Pozwala na diagnostyke auta z poziomu obd. Obsługuje auta : Amerykańskie od 1996 do dziś, Japońskie od 1996 rok do dziś, Europejskie benzyna od 2001 rok do dziś, Europejskie diesel od 2003/2004 do dziś MaxiEcu 2 PL Program pozwala na diagnoze samochodów marki : FORD, Renault, Opel, Fiat, Peugeot, Citroen , Mercedes, Nissan Diagnostyka : Silnika, ABS, Airbag, Licznik, Skrzynia biegów. Program występuje w wersji płatnej, koszt 500 zł. Wersja demo programu MaxiEcu 2 - KLIKNIJ TUTAJ Multiecuscan PL
Wersja darmowa programu + ELM327 pozwala diagnozować SILNIK, AIRBAG oraz wykasować inspekcje serwisową w modelach aut FIAT, ALFA ROMEO i LANCIA. Płatna wersja daje dużo większe możliwości. Tutaj wersaj demo KLIKNIJ TUTAJ OPELtest PL Program pozwala zdiagnozowac : silnik, abs, immo, skrznie biegów w Oplach z lat 1996-2004 oraz diesle Renault np. 1.9 dci 2.2 dci. Tutaj lista modeli
Obsługiwane protokoły komunikacji: -
J1850 PWM(41.6 kbaud) - ISO15765-4 (CAN)
-
J1850 VPW(10.4 kbaud) -
ISO 9141-2(5 baud init, 10.4 kbaud) -
ISO KWP (5baud init, 10.4 kbaud) -
ISO KWP(fast init, 10.4 kbaud) -
ISO CAN (11bit ID, 500 kbaud) -
ISO CAN (29bit ID, 500 kbaud) -
ISO CAN (11bit ID, 250 kbaud) -
ISO CAN (29bit ID, 250 kbaud)
-Odczytuje kody generyczne icharakterystyczne producenta -Odczytuje status lampki MIL(CHECK ENGINE) -Odczyt parametrów online -Kasuje lampki MIL (CHECK ENGINE) -Możliwość Podglądu zamrożonychramek (FREEZE FRAME DATA) -Odczytuje numer VIN w autachwyprodukowanych po 2002r (auta z modułem 9) -Oczyt parametrów pracy silnika wczasie rzeczywistym (LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu -Możliwość zapisania wynikówskanowania (do 15 wyników) -Kontrola zużycia paliwa -Test sond lambda wraz z ichpełnymi wykresami charakterystyki pracy -Pomiar mocy silnika -Pomiar przyspieszenia do 100 km/h -Pomiar przyspieszenia na 1/4 mili -Pomiar przyspieszenia na 1/8 mili JEŚLI NIE JESTEŚ PEWIEN CZY TWOJE AUTO BEDZIE OBSŁUGIWANE ZADZWOŃ lub NAPISZ E-MAIL Diagnoza wszystkich samochodów zgodnych z OBD2/EOBD Diagnostyka OBD2 to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach można również diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000 roku w samochodach benzynowych, natomiast od 2004 roku w dieselach. Samochody amerykańskie jak również modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański posiadają system OBD2 od 1996 r , samochody azjatyckie od 2000r. Są wyjątki, niektóre wersje europejskie Forda, Opla wprowadzały standard OBD2 wlatach 1996-1998 r.
1. ELM 327 MICRO BLUETOOTH OBD II
2. Płytka z instrukcjami instalacji i oprogramowaniem gratis w języku polskim i angielskim.
|