Tytuł: Metafora w marketingu Autor: G. Zaltman, L. Zaltman
Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: Rebis
ISBN/EAN: 9788375103182
ilość stron: 212 okładka: twarda
uwagi: minimalne zagniecenia i zabrudzenia, pieczątka
--
Zapraszam na moje pozostałe aukcje z książkami!
--
Kupując na mojej aukcji/ach wyrażasz zgodę na udzielenie mi jednorazowego pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu i na rachunek Kupującego z pocztą lub firmą kurierską (w zależności od wybranego przez siebie sposobu dostawy) w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki pieniężne nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego. Niniejsze pełnomocnictwo w żaden sposób nie obciąża dodatkowo Kupującego i nie wiąże się z innymi kosztami niż te opisane w aukcji.