KROSS ESKER 1.0
Rower szutrowy to idealne połączenie szosówki oraz górskiego. Dzięki wygodnej i dostosowanej do długodystansowej wycieczki geometrii KROSS Esker 1.0 stanie się Twoim ulubionym rowerem wyprawowym. I nie tylko. Bo w rzeczywistości nasz rower szutrowy wymyka się utartym schematom i na nowo definiuje ideę maszyny nadającej się zarówno na dojazdy do pracy, wyścig szosowy czy w lekki teren. Sprawdź dlaczego polscy rowerzyści zakochali się w gravelach, z naszym Eskerem na czele.
Nieokiełznana dusza szukająca przygód
KROSS Esker 1.0 został przez nas wyposażony w osprzęt, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Dzięki szosowym przerzutkom Shimano Claris oraz korbie FSA Tempo udało nam się uzyskać napęd, który umożliwi szybką i bezproblemową jazdę w każdych warunkach. Osiem biegów wraz z dwurzędową korbą dają szeroki zakres przełożeń – dzięki nim pojedziesz szybko po płaskim, a także możliwe będzie pokonanie stromego wzniesienia. Za hamowanie odpowiadają mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-C550, które nie tylko oferują dużą siłę hamowania, ale także łatwą obsługę serwisową. W zestawie z wysokiej jakości tarczami hamulcowymi zapewniają one pewne i mocne hamowanie w każdych, nawet najbardziej niesprzyjających warunkach.
By zapewnić Ci najlepsze doznania z jazdy KROSS Esker 1.0 został wyposażony w 28 calowe koła wyposażone w markowe opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Zapewniają one doskonałe właściwości podczas jazdy w każdych warunkach. Całość uzupełnia wysokiej jakości siodełko Selle Royal. Na uwagę zasługuje także wysokiej jakości owijka Fizik Terra Microtex, która została stworzona z myślą o rowerach szutrowych. Zapewnia ona dłoniom nie tylko doskonałą przyczepność oraz zapobiega ich ześlizgiwaniu, ale także zapewnia wysoką absorbcję drgań przenoszoną na ręce z podłoża.
Technologie na szutry
Serce KROSS Esker 1.0 stanowi rama wykonana z aluminium lite. Materiał ten, dzięki naszym technologiom, jest niezwykle lekki oraz odporny na uszkodzenia. Uzupełnia go aluminiowy widelec, który zapewnia doskonałe prowadzenie roweru zarówno na szosie i na leśnych ścieżkach. Rama została wykończona szaro-grafitowym malowaniem na wysoki połysk. Takie rozwiązanie jest nie tylko miłe doznanie dla oka, ale także ułatwia utrzymanie roweru w czystości zapobiegając zaciekom po myciu.
- Wykończenie lakieru: połysk
- Materiał Ramy: ALUMINIUM LITE
- WIDELEC: ALUMINIUM
- Skok widelca: BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- Skok tylnego amortyzatora: BRAK
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO CLARIS R2000
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO CLARIS R2000
- MANETKI: SHIMANO CLARIS R2000
- KORBA: FSA TEMPO
- Koronki: 46T-30T/175MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG41
- Zakres kasety / wolnobiegu: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 16
- SUPORT: FP-B902
- ŁAŃCUCH: SHIMANO HG40
- PIASTA PRZÓD: GL-B57F-D
- PIASTA TYŁ: GL-B57R-D
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: WTB RIDDLER 700x37C COMP
- Szprychy: SAPIM
- Nyple: Mosiężne
- HAMULEC PRZÓD: TEKTRO MD C550
- HAMULEC TYŁ: TEKTRO MD C550
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO CLARIS R2000
- TARCZE HAMULCOWE: TEKTRO (160)
- KIEROWNICA: ALUMINIUM 440 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 90MM/31,8
- SIODŁO: SELLE ROYAL
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
- STERY: FSA NO.42/ACB 1-1/8"
- CHWYTY: FIZIK TERRA MICROTEX
- SILNIK: BRAK
- BATERIA: BRAK
- WYŚWIETLACZ: BRAK