ROWER
MERIDA SPEEDER 400
ROZMIAR RAMY S/M 52 CM
KOLOR SILK OCEAN BLUE(GOLD/BLACK)
MODEL NA ROK 2020
Merida Speeder przeszedł facelifting w postaci nowej geometrii ramy, która posiada teraz dłuższą górną rurę.
Dzięki temu pokonywanie długich dystansów stało się jeszcze przyjemniejsze.
To co najważniejsze zostało bez zmian: solidna aluminiowa rama oraz karbonowy widelec gwarantują przede wszystkim lekkość i sztywność. Szosowy napęd Shimano 105 zapewnia szeroki wachlarz przełożeń niezbędny
w szosowej jeździe. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT-200 oraz szerokie opony Maxxis Detonator zapewniają maksimum bezpieczeństwa
RAMA
RAMA - SPEEDER LITE II Aluminium
ROZMIAR RAMY - S/M 52 CM
KOLOR - SILK OCEAN BLUE(GOLD/BLACK)
WIDELEC- MERIDA SPEEDER CF2 Carbon
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA- 22
PRZERZUTKA P/T - Shimano 105/Shimano 105 GS
MANETKA P/T - Shimano SL-RS700
KORBA - Shimano 105 50-34T
KASETA - Shimano CS-R7000 11-32 11S
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700"
PIASTA P/T-
Joytech D481SBT-SC-CL 100x9 28H Centerlock/
Joytech D482TSBT-SC-CL 135x9 28H Centerlock
OBRĘCZE- MERIDA COMP SL 17 IWR
OPONA P/T - Maxxis Detonator 700x32C zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC P/T - Shimano BR-MT200
KIEROWNICA- MERIDA EXPERT CC 600mm
MOSTEK- MERIDA EXPERT CC 31.8mm
SIODŁO- MERIDA COMP SL V-mount
SZTYCA- MERIDA COMP CC 30.9mm
WAGA 10 (S-M)
GEOMETRIA
ROZMIAR RAMY XXS XS S S/M M/L L XL ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" 28" 28" ROZMIAR RAMY [CM] 44 47 50 52 54 56 59 ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 440 470 500 520 540 560 590 TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 545 555 561 571 583 597 610 CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 438 438 438 438 438 438 438 HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70 70 70.5 71 71.5 72 72 STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5 73.5 BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 65 65 65 65 65 65 65 HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 140 150 160 170 190 215 240 FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 395 395 395 395 395 395 395 R - REACH - ZASIĘG [MM] 381 389 392 398 404 410 416 S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 552 562 573 585 606 631 655 WB - BAZA KÓŁ [MM] 1040 1051 1053 1057 1065 1074 1088 SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 719 744 769 787 806 828 855
TECHNOLOGIA
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.