MERIDA SILEX 300
MODEL NA ROK 2020
ROZMIAR RAMY L 53CM
KOLOR SILK TITAN(BLACK)
Merida Silex to jeden z najlepszych rowerów gravelowych na świecie, wielokrotnie nagradzany w prasie branżowej ze względu na swój uniwersalny charakter.
Aluminiowa rama wraz z karbonowym stanowi idealne połączenie lekkości i komfortu.
Idealny zarówno na długie wyprawy bike packingowe jak i treningi.
Rower został zbudowany na grupie SRAM Apex, która została idealnie dopasowania do charakteru roweru.
Rower toczy się na lekkich i niezawodnych kołach zbudowanych na obręczach Merida Comp, na które zostały założone opony Maxxis Rambler.
Do roweru została stworzona seria specjalnych sakw dedykowanych konkretnie do tego modelu.
SILEX 300
RAMA
RAMA - SILEX LITE Aluminium
ROZMIAR RAMY - L 53CM
KOLOR - SILK TITAN(BLACK)
WIDELEC- MERIDA SILEX CF2 Carbon
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA- 11
PRZERZUTKA T - Sram Apex1
MANETKA T - Sram Apex 1
KORBA- FSA Gossamer 44T
KASETA- Sunrace CSMS8 11-42 11S
WKŁAD SUPORTU - FSA PF86 MegaExo
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700"
PIASTA P/T- VP 173SB 100x12 32H/ VP 273SB 142x12 32H
OBRĘCZE- MERIDA COMP SL 17 IWR
OPONA P/T - Maxxis Rambler 700x38C zwijana TR EXO
KOMPONENTY
HAMULEC P/T - Tektro Spyre
KIEROWNICA- MERIDA EXPERT GR
MOSTEK- MERIDA EXPERT CW 31.8mm
SIODŁO- MERIDA COMP CC V-mount
SZTYCA- MERIDA COMP CC 30.9mm
Waga katalogowa 10,01 (M)
TECHNOLOGIA
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
GEOMETRIA
ROZMIAR RAMY XS S M L XL ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" ROZMIAR RAMY [CM] 44 47 50 53 56 ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 440 470 500 530 560 TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 548 554 579 600 620 CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 430 430 430 430 430 HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 71 71 71 71 71 STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 74 74 74 BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 75 75 75 75 75 HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 160 180 200 220 240 FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 397 397 397 397 397 R - REACH - ZASIĘG [MM] 380 380 400 415 430 S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 587 606 625 644 663 WB - BAZA KÓŁ [MM] 1027 1034 1060 1082 1103 SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 716 744 772 799 826