ROWER SZOSOWY
MERIDA SCULTURA 100
MODEL NA ROK 2017
ROZMIAR RAMY S/M 52 CM
KOLOR : BLACK/BLUE
Wiemy, jak zapewnić najlepsze osiągi na szosie.
Nasze rowery pomagały wygrywać etapy wielkich tourów i z powodzeniem radzą sobie w szosowej elicie.
Podstawowe narzędzia pracy zawodowców,które są również dostępne dla ambitnych amatorów,
to wszechstronna SCULTURA i aerodynamiczne REACTO.
Nowością w kolekcji 2017 jest SCULTURA DISC z hamulcami tarczowymi
oraz damski rower szosowy SCULTURA JULIET.
Przyspieszenie w codziennym życiu zapewnia SPEEDER – wygodna maszyna z prostą kierownicą.
Nasze rowery szosowe otworzą przed Tobą świat szybkiej jazdy.
Zastosowanie:
szosa, bruk, płaskie trasy i najtrudniejsze podjazdy, ostre zjazdy, wyścigi.
Najważniejsze cechy:
geometria ramy łącząca komfort i aerodynamikę, niska waga, dobry transfer mocy,
agresywne prowadzenie i zwinność.
Wszechstronna specjalistka, która sprosta wielu wyzwaniom.
SCULTURA 100
RAMA
RAMA -ALU / Scultura lite-single BSA
ROZMIAR RAMY -S/M 52cm
KOLOR - BLACK/BLUE
WIDELEC-Road carbon race
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA- 16
PRZERZUTKA P -Shimano Claris D
PRZERZUTKA T -Shimano Sora SS
MANETKA P/T-Shimano CLARIS
KORBA-FSA Tempo 50-34
KASETA-Sunrace CS8 11-28
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700C
PIASTA P/T-Road seal Bearing
OBRĘCZE-Merida comp SL 20 pair
OPONA P/T -Maxxis Dolomites 25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T -ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA-Merida Expert Compact road OS
MOSTEK-MERIDA Comp OS -6
SIODŁO-Merida Sport
SZTYCA-MERIDA road comp SB12 27.2
Waga katalogowa 9,4 kg
TECHNOLOGIE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy,
co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy.
To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach.
Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%.
Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji,
prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem.
Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym.
Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta
w REACTO oraz WARP TRI.
Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”.
Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
GEOMETRIA
DOBÓR RAMY
W przypadku wątpliwości co do wyboru rozmiaru ramy prosimy o kontakt.