ROWER SZOSOWY
MERIDA REACTO 500
ROZMIAR RAMY S/M 52 CM
KOLOR WHITE(BLACK/SILVER)
MODEL NA ROK 2019
Aluminiowa wersja Meridy Reacto to idealne połączenie sztywności, aerodynamiki oraz rozsądnego budżetu.
Dedykowana karbonowa sztyca zwiększa w znaczący sposób komfort jazdy.
Napęd to niezawodna grupa Shimano Ultegra.
Koła zostały zbudowane na lekkich obręczach Merida Expert CW,
co w zestawie z oponami Maxxis Dolomites tworzy niezawodny duet do pokonywania tysięcy kilometrów.
RAMA
RAMA - REACTO
ROZMIAR RAMY - S/M 52 CM
KOLOR - WHITE(BLACK/SILVER)
WIDELEC- Merida REACTO CF
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA- 22
PRZERZUTKA P/T - Shimano Ultegra /Shimano Ultegra GS
MANETKA P/T - Shimano Ultegra
KORBA - FSA Gossamer Pro Mega, 52-36T
KASETA - Shimano CS-R7000, 11-30 T, 11 S
WKŁAD SUPORTU - FSA 386 BSA
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700C
PIASTA P/T-
M700F, 100x9 WHF, 24H/
M700R, 130x9 WHR, 28H
OBRĘCZE- MERIDA Expert CW, 17 IW, 35 HGT
OPONA P/T - Maxxis Dolomites, 700x25C, zwijana
DĘTKI - Ultralite 60
KOMPONENTY
HAMULEC P/T - Shimano 105 BR-R7000/Shimano 105-direct
KIEROWNICA- Merida Expert CW, 31.8 D
MOSTEK- Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
SIODŁO- Merida Comp SL
SZTYCA- Merida Team CW, Aero shape, 15 SSB, Carbon
WAGA - 9,23 KG
GEOMETRIA
ROZMIAR RAMY XS S S/M M/L L XL ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" 28" ROZMIAR RAMY [CM] 47 50 52 54 56 59 ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 470 500 520 540 560 590 TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 518 530 545 560 575 590 CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 405 405 405 405 405 405 HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 71 72 73 73 73 73 STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 74 73.5 73 73 BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 61 61 61 61 61 61 HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 120 130 140 160 180 205 FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 366 366 366 366 366 366 R - REACH - ZASIĘG [MM] 373 381 393 397 401 408 S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 506 519 532 551 570 594 WB - BAZA KÓŁ [MM] 974 978 984 994 1004 1019 SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 740 766 784 802 820 848 WZROST [CM] < 167 163 - 172 168 - 177 173 - 182 178 - 187 > 183
TECHNOLOGIA
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”.
Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.