ROWER PRZEŁAJOWY
MERIDA MISSION CX 700
ROZMIAR RAMY L 56 CM
KOLOR GLOSSY DARK GREY(BLACK)
MODEL NA ROK 2020
Mission CX to jeden z najbardziej zaawansowanych rowerów przełajowych na rynki.
Idealny zarówno na zawody jak i zimowe długie treningi.
Dzięki aluminiowej ramie rower jest bardzo lekki i sztywny, a zarazem komfortowy.
Dodatkowe otwory umożliwiają montaż pełnych błotników.
Napęd to niezwodna Ultegra od Shimano, która sprawdzi się w najcięższych zastosowaniach.
Hydrauliczne hamulce tarczowe wraz z oponami Maxxis All Terrane dają poczucie bezpieczeństwa
w każdych warunkach. Dodatkowo rower wyposażony jest w zestaw kluczy Merida Multitool.
RAMA
RAMA - MISSION CX Aluminium Lite
ROZMIAR RAMY - L 56 CM
KOLOR - GLOSSY DARK GREY(BLACK)
WIDELEC- MISSION CX CF3 Carbon
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA- 22
PRZERZUTKA P/T - Shimano Ultegra/Shimano Ultegra GS
MANETKA P/T - Shimano Ultegra disc
KORBA - Shimano Ultegra 46-36T
KASETA - Shimano CS-R7000 11-30 11S
WKŁAD SUPORTU - Shimano Pressfit BB71
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700"
OBRĘCZE P/T - MERIDA Expert CX; 19 IWR; 24 HRI
OPONA P/T - Maxxis All Terrane 700x33C zwijana TR
DĘTKI - Lite 48
KOMPONENTY
HAMULEC P/T - Shimano Ultegra
KIEROWNICA- MERIDA Expert SL
MOSTEK- MERIDA Expert CC 31.8mm
SIODŁO- MERIDA Expert CC
SZTYCA- MERIDA Expert CC 27.2mm Carbon
WAGA - 9,25 (M)
GEOMETRIA
ROZMIAR RAMY XS S M L XL ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" ROZMIAR RAMY [CM] 47 50 53 56 59 ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 470 500 530 560 590 TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 520 535 550 565 580 CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 427 427 427 427 427 HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70.8 71 71.8 72 72.3 STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 74 74 74 74 74 BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 68 68 68 68 68 HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 90 109 125 144 163 FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 400 400 400 400 400 R - REACH - ZASIĘG [MM] 373 382 392 401 411 S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 514 533 553 572 591 WB - BAZA KÓŁ [MM] 1003 1017 1020 1033 1046 SH - WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RURY OD PODŁOŻA - PRZEKROK [MM] 724 751 778 804 830
TECHNOLOGIA
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Di2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.