MERIDA MISSION CX 100
ROZMIAR RAMY S/M 52 CM
KOLOR GLOSSY PEARL SAND (BLACK)
MODEL NA ROK 2020
Mission CX to jeden z najbardziej zaawansowanych rowerów przełajowych na rynku.
Idealny zarówno na zawody jak i zimowe długie treningi.
Dzięki aluminiowej ramie rower jest bardzo lekki i sztywny, a zarazem komfortowy.
RAMA
RAMA - MISSION CX TFS Aluminium
ROZMIAR RAMY - S/M 52 CM
KOLOR - GLOSSY PEARL SAND (BLACK)
WIDELEC- MISSION CX TFS
NAPĘD
PRZERZUTKA T - Sram Apex1
MANETKA P/T - Sram Apex 1
KORBA - FSA VERO PRO, 40T
KASETA - SUNRANCE CSMS8, 11-42T, 11 PRZEŁOŻEŃ
WKŁAD SUPORTU - FSA TH-7420ST, Cartridge Bearing
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ - 700C
OBRĘCZE P/T - MERIDA COMP SL
OPONA P/T - MAXXIS MUD WRESTLER, 700x33C, ZWIJANA
KOMPONENTY
HAMULEC P/T - PROMAX ROAD PM
LINKA HAMULCA MTK700 2P
KLAMKA HAMULCOWA Sram Apex 1 -BL
KIEROWNICA- MERIDA EXPERT SL, ALUMINIUM
MOSTEK- MERIDA COMP CC ALUMINIUM, 31,8MM
SIODŁO- MERIDA COMP SL V-mount
SZTYCA- MERIDA COMP CC, ALUMINIUM, ŚREDNICA 27,2MM, PRZESUNIĘCIE 12MM
OBEJMA PODSIODŁOWA - MERIDA Expert
WAGA - 10,25 KG
GEOMETRIA
ROZMIAR RAMY XS S S/M M/L L XL ROZMIAR OPON 28" 28" 28" 28" 28" 28" ROZMIAR RAMY [CM] 47 50 52 54 56 59 ST - RURA PODSIODŁOWA [MM] 470 500 520 540 560 590 TT - DŁUGOŚĆ RAMY [MM] 510 525 540 555 570 590 CS - DOLNE RURY TYLNEGO TRÓJKĄTA [MM] 425 425 425 425 425 425 HTA - KĄT GŁÓWKI RAMY [STOPNIE] 70 70.5 71 72 72 72 STA - KĄT RURY PODSIODŁOWEJ [°] 75 75 74 74 73 73 BD - POŁOŻENIE ŚRODKA SUPPORTU [MM] 65 65 65 65 65 65 HT - WYSOKOŚĆ GŁÓWKI RAMY [MM] 110 130 145 160 175 195 FL - DŁUGOŚĆ WIDELCA [MM] 395 395 395 395 395 395 R - REACH - ZASIĘG [MM] 370 379 379 389 389 403 S - STACK - WYSOKOŚĆ RAMY [MM] 524 545 561 579 593 612 WB - BAZA KÓŁ [MM] 1005 1017 1018 1023 1028 1048
TECHNOLOGIA
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.