Mercedes G 240GD rocznik 1988 Typ W461 z plandeką. Auto pochodzi z wojska duńskiego i służyło w wojskach łączności. Stąd niezwykle mały przebieg – gdyż głównym zadaniem tego auta było wożenie w czasie manewrów radiostacji na najbliższy pagórek. Auto miało przeglądy bardzo szczegółowe co 1500km lub 5-6 razy do roku z pełnym opisem wymian eksploatacyjnych, napraw i wyników testów ( daty, przebiegi, podpisy ). Auto zostało pieczołowicie, starannie i profesjonalnie odrestaurowane. Poniżej zestaw dokonanych działań:• Zeszlifowano stary lakier wojskowy-maskujący i nałożono profesjonalny podkład firmy NOVOL. Karoserię polakierowano matowymi lakierami NOVOL według unikalnego projektu Desert Safari zamówionego indywidualnie u projektantki ( wzór jest niepowtarzalny),• Felgi wypiaskowane i wymalowane proszkowo. Oryginalne wojskowe opony o wzmocnionej strukturze,• Szyby w plandece wymienione na nowe,• Wnętrze pojazdu zachowane w oryginalnej zieleni; podłoga pokryta podkładem i lakierem zielonym,• Silnik po przeglądzie i wszystkich wymianach eksploatacyjnych (olej, filtry: oleju, powietrza, paliwa); silnik suchy bez żadnych wycieków,• Nowe akumulatory VARTA – 2szt. ( 2x12V ); alternator i rozrusznik sprawdzone - sprawne; • Komora silnika wyczyszczona,• Podwozie, mosty oraz elementy zawieszenia starannie wyczyszczone z wszelkiej rdzy i zakonserwowane preparatem konserwującym z dodatkiem kauczuku,• W mostach wymieniono olej i sprawdzono szczelność; krzyżaki nasmarowane; przeguby kuliste wyczyszczone i nasmarowane, blokady mostów sprawdzone,• We wnętrzu: zainstalowano 6 nowych składanych i demontowalnych siedzisk burtowych, wyłożono podłogę matą gumową antypoślizgową, zakonserwowano elementy plastykowe, zainstalowano specjalny zestaw korytek na drobiazgi na części przy gałkach biegów i reduktora, zainstalowano radio i głośniki ( + antena zew. ), przednie fotele otrzymały pokrowce,• Na zewnątrz: z tyłu auta zainstalowano dodatkowe mocowania i 3 kanistry: 2 na paliwo + 1 do wody, koło zapasowe wyposażono w pokrowiec ochronny,Auto w pełni sprawne, doskonale prowadzące się. Oryginalnie zachowane – nie dokonywano żadnych przeróbek ( off-road itp. ). Silnik pali na dotyk w każdych warunkach, nawet w największe mrozy, i pracuje równiutko. 240 Diesel to najtrwalszy silnik Mercedesa. Kto zna historię legendarnej Gelendy wie, że trudno na świecie o wiarygodniejsze auto terenowe, zwłaszcza jeśli jest z wojska ze stosownymi dokumentami. Auto zarejestrowane w Polsce.
Zapraszam do kontaktu pod numerem +48 533 11 11 77.