PODSTAWOWE PARAMETRY
Pojemność skokowa 3222 cm3
Moc silnika 197 KM przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 470 Nm przy 1800-2600 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
- auto przywiezione z Niemiec w 2007 roku (stan licznika wtedy 220.000 km, książka serwisowa prowadzona do tego czasu na bieżąco) od pierwszego właściciela, w moich rękach do dziś
- ABSOLUTNIE PRAWDZIWY obecny przebieg 290.000 km – dam sobie głowę uciąć jakby co!
- auto na 100% bezwypadkowe!
- wnętrze auta w bardzo dobrym stanie – patrz aktualne zdjęcia
- we wnętrzu nigdy nie było palone!
- z zewnątrz ślady rdzy na dole drzwi oraz błotnikach i tylnej klapie (widoczne na zdjęciach) – ten model tak ma ☹
- auto dość solidnie doinwestowane, także kolejne lata eksploatacji nie będą wiązały się z dużymi wydatkami, bowiem:
- w 2016 roku wymieniona turbina na nową (jest faktura) i zregenerowane wszystkie wtryski i gniazda wtrysków - łączny koszt ponad 4500 zł!
- w 2016 wymieniony zawór EGR, termostat, wszystkie filtry kabinowe - koszt łączny ponad 1500 zł!
- w 2017 we wrześniu wymienione wszystkie tarcze i klocki hamulcowe z przodu jak i z tyłu, końcówki drążków, gumy na wahaczu, i inne rzeczy w zawieszeniu a na koniec zrobiona geometria, wszystkie filtry – powietrza, oleju, kabiny, olej w silniku, przewody/rurki z płynem do hydrauliki (między innymi do tylnego zawieszenia NIVO) - koszt łączny 2400 zł!
- w 2015 w grudniu wymieniony akumulator
- dwa komplety kół – letnie na aluminiowych felgach (widoczne na zdjęciach), natomiast zimowe na stalowych
PONADTO
- OC ważne/wykupione do 5 sierpnia 2018!
- badanie techniczne/przegląd techniczny ważny do 29.07.2018!
- dla ciekawych/zainteresowanych podaje VIN WDB2102261B005687
- na ostatnim dystansie 1650 km średnie spalanie 9,1 l/100 km – 50 % miasto a 50% poza miastem
- spalanie na trasie/autostradzie przy prędkości 120 km/h schodzi do 7 litrów/100 km!
- elektryczne, grzane i pompowane fotele przednie
- wszystkie 4 szyby elektryczne (z tyłu nie działają, zostały odłączone)
- bardzo dobrze grający zestaw audio – w bagażniku zmieniarka na CD
- klimatyzacja dwustrefowa (teraz nie działa, tzw. czynnik wyleciał, jest nieszczelność)
- po złożeniu tylnych siedzeń długość absolutnie płaskiej podłogi bagażnika wynosi ponad 2 metry! Ja mając 198 cm wzrostu nieraz spałem w aucie na dwuosobowym, pompowanym materacu, który mieści się idealnie!
- auto jak na swój wiek świetnie się prowadzi, ma dużą moc, przyśpieszenie, a automatyczna skrzynia działa płynnie, cicho - absolutnie bez zarzutu!
Auto świetnie sprawdzi się w roli np.: taksówki lub w charakterze tzw. muła roboczego, głównie ze względu na naprawdę ogromny bagażnik.
Polecam samochód z czystym sumieniem – nic nie zataiłem jeśli chodzi o stan techniczny, wizualny, przebieg, historię auta, bezwypadkowość czy dokonane naprawy.
Jeśli pojawią się pytania – proszę pisać lub dzwonić na nr tel. 661 587 522.