MERCEDES CLK W209 Model 2006 po liftingu
Auto prywatne, kupujesz ode mnie z domu
Auto całe w oryginale, absolutnie bezwypadkowe
Mechanicznie jest w perfekcyjnym stanie
Nprawdę bardzo dobrze wyposażone
Skórzana czarna tapicerka w idealnym stanie
Skórzane czarne boczki plus drewno
Czarna podsufitka + czarne zegary
Duża kolorowa oryginalna nawigacja z DVD Mp3 + Nowe mapy
Reflektory Bi-Xenon z systemem mycia ciśnieniowego
Automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu
Automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu
Tempomat z możliwością ustawiania limitów
Dwustrefowy klimatronik (pasażer i kierowca mogą ustawiać temperatury niezależnie)
Parktronic przód i tył (na zdjęciach są zbliżenia jak wskazują)
Automatyczne podajniki pasów (wiele modeli tego nie ma i przy 2 drzwiowym aucie sięganie po pasy do tyłu byłoby kłopotliwe) tu jak usiądzie się na fotelu pasy same przysuwają się i uchwyt się cofa po zapięciu
Dodatkowo do auta kilka miesięcy temu zostały zakupione fabrycznie nowe oryginalne Made in Germany 19` calowe koła Mercedes (oryginał z logo i numerami) plus nowe opony. Koszt tych felg nowych to kilka tysięcy (zainteresowanym podam numery felg)
W ubiegłym roku została zamontowana bardzo dobra instalacja LPG w najlepiej ocenianym warsztacie w okolicy która sama się adoptuje do każdych warunków jazdy i jakości paliwa. Wlew pod klapką Koszt instalacji 3,5 tys, jest na gwarancji.
Auto nie ma żadnych uszkodzeń, nigdy nie miało żadnego wypadku ani nawet tzw szkody parkingowej. Szyby oryginalne. Technicznie jest mega zadbane. Jestem bardzo wrażliwy w kwestii bezpieczeństwa więc w aucie wszystko jest w tej kwestii dopieszczone na maxa. Są nowe wentylowane tarcze hamulcowe firmy ATE, nowe amortyzatory, zawieszenie i układ kierowniczy taki że można rozpędzić auto do 100-150/h puścić kierownicę wdepnąć pedał hamulca i auto zatrzyma się absolutnie bez żadnego ściągania.
W aucie zostały profesjonalnie delikatnie przyciemnione szyby tak by spełniały warunki homologacji.
Mercedes CLK 200 Kompresor po lifcie
Jest to moim zdaniem bardzo dobry wybór bo silnik jest wystarczająco mocny i chyba najbardziej bezawaryjny w wersji przed liftem jedynym niedomaganiem były za słabe koła rozrządu tu w wersji po lifcie Mercedes wyeliminował to i dzięki temu jest to super jednostka. Przy silniku jest też znacznie więcej miejsca niż w jakimkolwiek V6 a dzięki kompresorowi (to nie turbo to się nie popsuje) auto naprawdę bardzo ładnie się zbiera, kompres nie ma też żadnej tzw turbodziury i ciągnie mocno od samego "dołu".
Skrzynia to 6 biegowy manual - chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć że manual Mercedesa to niezniszczalne ustrojstwo
3 miesiące temu zamontowany nowy akumulator - 3 lata gwarancji
Wszystkie serwisy typu oleje itp tylko markowe najlepsze dostępne
Klimatyzacja 100% sprawna, niedawno była też odgrzybiana i ozonowana. Serwisowo został też odessany cały czynnik i układ napełniono świeżym plus nowy olej (mało kto wie że tak powinno się robić z klimatyzacją że jest w niej olej który smaruje kompresor i podobnie jak w silniku ulega zużyciu, większość po kilku latach tylko dopełnia czynnika. Jeśli by tak robić to z czasem zatrze się kompresor od klimatyzacji. Tu jest zrobione jak należy a nie po taniości.
W wyposażeniu jest najlepsza możliwa jednostka COMMAND - oczywiście najnowsze mapy Europy w tym Polska ponadto możliwość oglądania filmów w czasie jazdy, możliwość podłączenia muzyki z telefonu itp.
Auto nie ma najmniejszych śladów korozji, wersja po liftingu jest w ocynku, w powiązaniu że auto jest bezwypadkowe nie ma prawa nigdzie być źródła korozji jeszcze przez wiele lat.
Prędkość katalogowa tego modelu to 230/h tzn że nawet z pełnym obciążeniem musi tyle jechać, w praktyce potrafi pojechać szybciej..
Silnik, skrzynia biegów, most wszystko suche nigdzie nie ma nawet żadnego śladu pocenia itp. Silnik od wymiany do wymiany nie wymaga żadnej dolewki.
Spalenie to (oczywiście zależy od dynamiki jazdy) minimalnie ok 7 litrów LPG , miasto 9-10 litrów żeby spalał ponad 10 trzeba już dynamicznie jeździć dlatego wiem że ten silnik jest w tym bezkonkurencyjny, każdy inny benzynowy typu V6 potrafi spalać 2 x tyle.. i do tego silniki V są znacznie cięższe i auto przez to robi się nadsterowne. Rozrząd w tym silniku jest na łańcuchu a ponieważ są tu 4 a nie 6 cylindrów więc rozrząd też ma mniej do napędzania toteż jego żywotność jest znacznie lepsza.
Cena z kolami ze zdjęć to 29 tys (koła ze zdjęć kosztowały 6 tys, wiem że świetnie pasują do tego auta dlatego nowemu nabywcy oddam komplet w cenie 1 sztuki)
Cena na fabrycznych aluminiowych 16 calowych 27,5 tys (nowe opony) proszę wziąć pod uwagę że w tej cenie jest już zawarta prawie nowa instalacja LPG za 3,5 tys czyli tak jak bym auto sprzedawał za 24 tys. Auto jest naprawdę uczciwe i wszystko jak na zdjęciach. Sprzedaję bo kupiłem Mercedes CLS.
Auto 2 lata temu było przeze mnie osobiście sprowadzone z Niemiec. W Niemczech odkupiłem od 1 właściciela i u nas też jestem jedynym właścicielem. Pierwsza rejestracja pojazdu była w 2006 roku, auto wyprodukowane koniec 2005 według Vin model 2006r
W razie pytań proszę dzwonić 6 0 3 0 5 5 5 5 5