Mercedes-benz CLK A208 Cabrio Avantgarde
Data produkcji 11.1999
Rocznik modelowy 2000 (po liftingu)
- 222A LEDER MONDRIA (BLAU)
- 488 SPORTIVE FAHRWERKABSTIMMUNG
- 551 Anti-theft alarm system
- 580 Air conditioning (or Tempmatic for USA)
- 648 LM-RAEDER 6-LOCH: VORN 7X16 / HINTEN 8X16
- 744 VERDECKSTOFF 5010 DUNKELBLAU
- 744U BRILLANTSILBER - METALLICLACK
- 800 Model year 2000
- 954 AUSSTATTUNGSPAKET AVANTGARDE
- 984 KFZ-BRIEF - WEGFALL JEDOCH MIT COC-PAPIERE
Oznaczenie handlowe CLK 200 Kompressor
Numer zamówienia 0954317816
Numer produkcyjny 3537449
Data dostarczenia Nov 19, 1999
Kod lakieru
- 744 brillantsilber metallic
Silnik 11194410026222
Skrzynia biegów 71746007794921
Wyposażenie wewnętrzne
- 222 Leder mondrian
Ponadto z wyposażenia m.in jest : tempomat/ogranicznik prędkości, elektryczne szyby przód/tył, esp/abs, radio fabryczne mercedesa command, skórzana tapicerka dwukolorowa, pół-elektrycznie ustawiane fotele, dach składany elektrycznie. 2 kpl kluczyków ( w tym jeden zastąpiłem nową rybką która jest trwalsza od kluczyka starego typu) DODATKOWO dokładam "windshot" który powoduje, że nawet przy prędkościach autostradowych jazda cabrio to czysta przyjemność :)
Auto w moich rękach od 2015 roku, wcześniej auto użytkował mój kolega - pasjonat marki Mercedes-benz. Jest to bardzo mocno dofinansowana "208ka", wszystkie naprawy i przeglądy robione na bieżąco. Z rzeczy bardzo istotnych dla cabrio - pod koniec 2017r. CLK dostało nowe poszycie dachu, przy tej operacji zrobiono przegląd mechanizmów - wszystko do dziś działa bez zastrzeżeń, ponadto zleciłem obszycie kierownicy oraz drążka zmiany biegów - do powyższych operacji zaprowadziłem pojazd specjalnie do Lublina - do firmy słynącej z serwisu/napraw składanych dachów.
Począwszy od 2015r w aucie robiłem m.in: kpl sprzęgła/olej w skrzyni biegów, sworznie, drążek środkowy kpl, tulejki na wahaczach, tarcze/klocki hamulcowe przód/tył, przewody hamulcowe elastyczne przód/tył, czujnik położenia wału korbowego, katalizator, także gumowy przewód ukł paliwowego przy wlewie który z czasem parcieje i przepuszcza paliwo. Nie dalej niż 2 sezony temu wymieniałem chłodnice klimatyzacji, serwis klimatyzacji robię raz w roku przed sezonem, olej silnikowy i filtry co 15tys km max, świece zwykle co 20tys km.
CLK stoi obecnie na letnich oponach 225/45r17 które są po jednym sezonie, do kpl dorzucam ładne zimówki nokiana (też 17tki). Auto jest typowym "daily", które głównie służy do pokonywania długich tras po Polsce oraz zagranicy - dlatego zawsze musi być sprawne i gotowe do jazdy.
Pojazd wyposażony w 2015 r w instalacje LPG wysokiej jakości (STAG na wtryskach HANA). Serwisowana na bieżąco.
Mankamenty blacharskie/lakiernicze starałem się ująć na załączonych zdjęciach. Niestety jak każda 208ka która jeździ w zimie, ma kilka miejsc które wymagają interwencji. Również na powyższych zdjęciach ująłem szkody parkingowe, które "zdobyłem" po przeprowadzce do śródmieścia. Co bardzo istotne auto nie jest i nigdy było ulepem z kilogramem szpachli, przyszły właściciel który będzie chciał naprostować niedomagania lakiernicze otrzyma dobrą baze bez niespodzianek.
Przebieg w 100% prawdziwy, dzięki serwisowaniu auta na bieżąco przeze mnie oraz poprzedniego właściciela, kolejny właściciel jeszcze długo będzie się mógł nacieszyć tym bardzo wdzięcznym, świetnym w prowadzeniu oraz tanim w obsłudze pojazdem.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego: 507-431-513