Dzień dobry,
zapraszam do zakupu mojego Mercedesa C32 AMG. Auto jest w stanie oryginalnym, żadnych przeróbek, tuningu. Bezwypadkowy, niemalowany, oryginalny lakier na całym aucie.
Samochód jest znakomicie utrzymany, bezwypadkowy, niezawodny, przygotowany do jazdy na długie lata. Wszystko działa w stu procentach. Nie ma żadnej korozji ani na karoserii ani na podwoziu - nic nie było naprawiane blacharsko. Auto sprawdzone czujnikiem lakieru. Na całości wartości fabryczne. Dwa lata temu sprowadzone z ciepłego regionu Włoch, stąd tak idealny stan blacharski.
Przebieg oryginalny. Posiadam też oryginalną książkę serwisową z Włoch, przy czym ostatni wpis serwisu był wprowadzony, gdy auto miało 5-6 lat i przebieg 40 tysięcy. Stan auta jest piękny jak na tyle lat. Kluczyki wyglądają jak nowe, plastiki, nakładki, osłony, tapicerka w pięknym stanie.
Wszystko działa jak należy. Piękne nowe markowe opony letnie kupione kilka miesięcy temu. Samochód jest świeży, czysty, pachnący, bez gniotów i rys. Zawieszenie pracuje wzorowo.
Jeździ idealnie, ma fabryczne osiągi. Instalacja gazowa działa bardzo dobrze i absolutnie nie odbiera osiągów. Założona tak, że wcale nie widać jej pod maską. Wszystko pochowane, butla 72 litry (w kole), wchodzi 60 litrów. W mieście wystarcza na 300-350 kilometrów, w trasie na ponad 500. Samochód używam w rodzinie, jeżdżę nim na dłuższe wypady w Polskę i za granicę. Nigdy nic nie zawiodło, auto po prostu pewne.
Oczywiście ten stan jest także wynikiem moich inwestycji w auto, jakie poczyniłem zaraz po jego zakupie. Wydałem kilkanaście tysięcy złotych, aby usunąć typowe dla modelu w203 jak również te dla modelu c32 problemy. Wymieniono: 1. Silniczki sterujące wraz z dźwigienkami przy nagrzewnicy, które sterują nawiewami - koszt blisko 5 tysięcy (jest to bolączka w203 przed liftingiem - przed zakupem mojego auta oglądałem kilka sztuk AMG w Polsce i wszędzie nawiewy były zepsute). 2. Pompa intercoolera, oryginał, koszt 1800 zł (z uszkodzoną auto kompletnie traci moc i jedzie na połowę mocy), 3. Pompa powietrza wtórnego przy EGR, koszt 1200 zł (dogrzewa katalizatory przy zimnym silniku, bez niej pojawia się błąd Check engine, a katalizatory nie spełniają swojej funkcji zanik silnik się nagrzeje). 4. Odma i gumowe węże podciśnienia oraz od kompresora, koszt ponad 2 tysiące, oryginał AMG (gdy są popękane, auto traci moc i jest dalekie od fabrycznych osiągów). 5. Wszystkie cewki zapłonowe wraz ze świecami (2 świece na cylinder). Koszt 12 oryginalnych świec 600 zł, koszt 6 cewek Boscha 2100, 6. Tarcze hamulcowe wraz klockami (oryginalnie tarcze są wentylowane, nacinane i w dodatku o średnicy 34,5 cm), koszt w komplecie z wymianą płynu i pracą 1500 zł. 7. Wymiana oleju w skrzyni biegów, metodą dynamiczną, łącznie zużyto blisko 20 litrów oleju do czyszczenia i ponownego napełnienia skrzyni, koszt z filtrem i nową uszczelką blisko 1 tysiąc złotych. 8. Wyświetlacz licznika. Stary wyświetlacz był nieczytelny, brakowało pikseli. Koszt 500 PLN. Do tego kilka drobnych, typowo serwisowych czynności jak serwis klimatyzacji, olej itd. Jeżdżę na oleju syntetycznym Motul Racing 10/60. Oczywiście można wlać bez obaw także "cieńsze" oleje typu 5/40, ale taki silnik zasługuje na najlepszą ochronę.
Wszystkie te naprawy wykonałem właściwie zaraz po zakupie, aby móc bezproblemowo i bezpiecznie używać auta w każdych warunkach i w dalekich trasach. Opłaciło się, auto jest aktualnie w pełni niezawodne.
Samochód posiada też oczywiście drobne ślady użytkowania: Felgi - ryski i otarcia, przednia maska - dwa lub trzy odpryski od kamyczków. To wszystko to naprawdę drobiazgi. Ogólny stan auta jest znakomity i jestem przekonany, że auto będzie służyć jeszcze długie lata.
Serdecznie zapraszam do oglądania. Jazda próbna na fotelu pasażera, możliwe oględziny w warsztacie, serwisie, stacji diagnostycznej, z czujnikiem lakieru.
Ze względu na pracę do późnych godzin, często nie mogę odebrać telefonu, w takiej sytuacji proszę o sms, że chodzi o zakup auta, a oddzwonię w najbliższej wolnej chwili. Z chęcią odpisze także na maile.Nie chcę zamienić auta, lecz jedynie je sprzedać. Kupiłem już inne, większe AMG w związku z dalszym powiększaniem się rodziny.
Auto do obejrzenia w Koszalinie. Telefon: 604 893 755, Łukasz