Witam serdecznie,
pod młotek idzie Mercedes S430, auto wyprzedzające swoja epokę co najmniej o dekadę. Jego trwałość przewyższa wszelkie produkowane obecnie auta. Ciężko znaleźć wygodniejszego krążownika szos. Tutaj rozrząd jest na łańcuchu dzięki czemu nie musimy myśleć o naprawie co 100tys km. Samochód wyposażony jest w instalację LPG (butla z homologacją do 2033), dzięki czemu spalanie jest na poziomie miejskiego hatchbacka.
Wehikuł posiada swoje mankamenty, jednak podstawa czyli rama, blacharka oraz opony są w stanie nienagannym. Przebieg mimo że nie należy do najniższych tak naprawdę nie jest nawet połową żywotności tego silnika (wymienione uszczelnienie sprawiło, że nie ma z niego żadnych wycieków). Kilometry robione głównie międzymiastowo.
Niemniej jednak, chciałbym być szczery i przedstawić pewne aspekty wymagające wkładu finansowego. Są nimi:
Przednie zawieszenie: Istnieje potrzeba naprawy, aby zapewnić optymalną wydajność.
Elektronika: Czujki parkowania oraz jedna z szyb wymagają naprawy.
Samochód lekko rezonuje przy stałych prędkościach z zakresie 80-140 kmh, po dodaniu lekko gazu dolegliwość ustaje. Możliwe, że to wina sprzęgła wiskotycznego.
Czasem potrzebuje więcej czasu na odpalenie, forum podpowiedziało że to może być wina lekkiej nieszczelności układu LPG. Po zakręceniu zaworu w butli i używaniu auta wyłącznie na benzynie odpala normalnie.
Kilka drobnych kosmetycznych poprawek, które nie mają wpływu na komfort użytkowania pojazdu.
Wszystkich zainteresowanych obejrzeniem bryki oraz negocjacją warunków sprzedaży zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 512-486-884.
Pozdrawiam,
Robert