Witam, przedmiotem sprzedaży jest importowany z Japonii Mercedes cl500 w pakiecie Lorinser w bardzo ładnym zestawieniu kolorystycznym. Połączenie dostojnego białego koloru na zewnątrz, z jasnym piaskowym wnętrzem nadaje szyku i elegancji na najwyższym poziomie, nie wspomnę już o samym spasowaniu drewna, skóry i chromu w najciaśniejszych zakamarkach.
Egzemplarze pierwszej serii to zawsze te, które najbardziej rozpalają serca miłośników marki z gwiazdą na masce, to w nich najbardziej widoczny jest pierwotny zamysł projektantów i spojrzenie właściwe dla epoki.
Elegancki, elitarny, ekstrawagancki, majestatyczny, potężny, wytrzymały i ponad czasowy, taki bez wątpienia jest Mercedes CL To wręcz forteca na kołach zaprojektowana tak, by oddać klientowi maksimum luksusu i techniki dostępnej w tamtym czasie.
Stylistyka ”CL-a” wydaje się być ponadczasowa. Śmiem twierdzić, że to auto równie dobrze jak w dniu swojej premiery, będzie wyglądało także za kilkanaście lat. Warto dodać, że na żywo samochód prezentuje się o wiele bardziej okazale niż na zdjęciach, po części jest to zasługą gabarytów które są niespotykane w dzisiejszych sportowych samochodach.
Bliższy kontakt z wnętrzem naszego Cl-a, zacznę nieco ekologicznym, a raczej anty-ekologicznym stwierdzeniem. Cała kabina, została wykończona jasną wysokogatunkową skórą. Skóra jest jak najbardziej prawdziwa, a nie żadna ekologiczna czy ”plastikowa”. Tam, gdzie zabrakło miejsca dla tego szlachetnego materiału, znajdziemy wstawki z drewna. Atmosfera jaka panuje we wnętrzu tego auta jest naprawdę magiczna, wszystko czego dotkniemy, wciśniemy, przekręcimy, chodzi z przyjemnym oporem
Co prawda kabina jest dobrze wyciszona, i nie dobiega z zewnątrz żaden nie powołany dzwięk, jednak przy wciśnięciu pedału gazu, można usłyszeć w tle groźny pomruk V8 wydobywający się z dwóch owalnych końcówek wydechu Lorinser, które sprawiają, że ptactwo nagle podrywa się z drzew, a okoliczne łasice stają się jeszcze bardziej czujne.
W wyścigu zbrojeń tamtej epoki ewidentnie Mercedes CL w swoich dywizjach AMG, Lorinser, czy Brabus wysunął się na prowadzenie przed takimi markami jak BMW "M" czy Audi "S" w których to na próżno było szukać tak wyszukanego i ekstrawaganckiego wnętrza. Dzięki poprowadzonej linii dachu, bez środkowego słupka B stał się synonimem luksusu i ekstrawagancji.
Dodam również że inwestycja w taki samochód to lokata kapitału co w dzisiejszych czasach jest bardzo istotne biorąc pod uwagę inflacje, jak również szalejące kursy walut, w ostatnim czasie dość często nasi klienci przesiadają się z młodszych samochodów, które tracą na wartości, nie dają tyle frajdy z jazdy, gdzie spotkać można wszędobylski plastik, a wspomniane wcześniej łasice nie reagują na jedno litrowe 3 cylidrowe odkurzacze :>
Samochód jest świeżo po serwisie w którym wymieniono olej i wszystkie filtry, jest również po serwisie pompy wspomagania, wymieniony zostały płyn układu ABC, zostały również wymienione zużyte elementy zawieszenia, halogeny wraz z odbłyśnikami zostały odświeżone.
Wyposażenie
- Tapicerka - Skóra, drewno, chrom
- Fotele podgrzewane, wentylowane, chłodzone, elektr. regulowane z pamięcią oraz z wysuwaną częścią pod
udami.
- ABS , ESP, ASR, BAS
- Szyberdach elektr.
- poduszki powietrzne przednie, boczne kurtyny przód oraz kurtyny tył
- zagłówki przednie elektrycznie regulowane z pamięcią
- zagłówki tylne składane elektrycznie
- Elektr. roleta tylnej szyby
- el. szyby x 4 bez ramkowe
- Tempomat
-Klimatyzacja klimatronic dwustrefowa sprawna
- Kierownica drewno +skóra
- Kierownica elektr regulowana
- Alufelgi chromowane Lorinser
- el. lusterka
- wspomaganie
- komputer
- centralny zamek
- immobiliser
- alufelgi
- xenon
- Czujnik deszczu,
- Sensor zmierzchu