Bezwypadkowy, zakupiony w polskim salonie w roku 2011, model First Edition.
Samochód zaraz po zakupie przeszedł szereg modyfikacji w autoryzowanym serwisie niemieckiego tunera Brabus w Warszawie. Zainstalowano chip Brabusa zwiększający moc do 245KM, poczwórny układ wydechowy Brabus, założono felgi Brabus Monoblock R 19, lotkę na bagażniku, nakładki na błotnik z podświetlanym logo Brabus, rygle w drzwiach z małą literką B, drążek zmiany biegów z logo Brabus i firmowe dywaniki. Kwota na fakturze opiewa na blisko sto tysięcy złotych.
Różnica przyspieszenia względem fabrycznej jednostki o mocy 204KM jest znacząca, a wrażenia dźwiękowe zyskały na jakości. Samochód został wyposażony w praktycznie wszystkie dostępne w owym czasie opcje konfiguratora Mercedesa, między innymi: opcjonalne sportowe zawieszenie, pełna automatyka foteli kierowcy i pasażera z pamięcią ustawień i podgrzewaniem, bezkluczykowy dostęp, inteligentne światła z doświetlaniem zakrętów, łopatki zmiany biegów, nawigację, internet, odtwarzacz filmów, elektryczny dach panoramiczny, dock na iPhone z wzmacniaczem sygnału. Lakier to nietypowa opcja zwana Designo Magno Night Black, znany z modelu Black Series, fabryczny czarny mat z poświatą zależną od padającego światła. Wnętrze w tonacji czarno-białej, ubogacone białymi przeszyciami na fotelach i innych elementach skórzanych. Przebieg już nie rośnie, samochodem już nie jeżdżę, po przeglądach stoi i czeka na nowego właściciela.
Obecnie na samochodzie jest założony komplet letni Michelin z felgami Brabus, w zestawie dołączam zimowy komplet z felgami AMG 18 cali.
Pełne wyposażenie na ostatnich zdjęciach.