Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć (6343525524)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 11:18 dnia 20.07.2018 r.

Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 6343525524


Opis

PWN Księgarnia internetowa
telefon (22) 695 45 86
(od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00)
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Olga Rzycka,Wiesław Porosło

Format: PDF
Zabezpieczenie: Watermark
Wydano: 2015
Wydawca: Kluwer SA Wolters

Opis Ebooka
Pełny tytuł Ebooka: "Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty"

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Spis treści

O autorach 11Podziękowania 14Przedmowa 16Przedmowa do wydania drugiego 20Przedmowa do wydania trzeciego 22Wprowadzenie 23Dla kogo jest ta książka? 24 Jaki cel przyświecał jej napisaniu? 24 Czemu służy coaching 25CZĘŚĆ I. GRUNT 27Rozdział 1. Poglądowe wprowadzenie 29Współczesny świat i menedżer 29 Definicje, istota, cele coachingu 31 Po co coaching? 36 Dane o coachingu 38 Menedżer jako coach 41 Specyfika coachingu menedżerskiego 48Rozdział 2. Miejsce coachingu we współczesnym świecie biznesu 51Kierunki zmian w świecie biznesu - wyzwania dla organizacji 51 Rola menedżerów 53CZĘŚĆ II. FUNDAMENTY 59Rozdział 3. Menedżer i coach 61Rola coacha 61 Atrybuty dobrego menedżera-coacha 66 10 przykazań menedżera-coacha 74 10 zasad menedżera-coacha 75 Wpływ wartości wyznawanych przez menedżera-coacha na jego zespół 76Rozdział 4. Człowiek 79Kim jest człowiek 79 Rozumienie osoby 80 Wskaźniki, które sygnalizują problemy psychologiczne coachowanego 88Rozdział 5. Zmiana 90Kilka słów o zmianie 90 Zmiana osobista 91 Opór 101Rozdział 6. SFA - koncentracja na rozwiązaniach 105Solution Focused Approach - podejście skupione na rozwiązaniu 105 Solution Focused Coaching - coaching skupiony na rozwiązaniu 109 Narzędzia umożliwiające kreowanie rozwiązań 110 Rozmowy oparte na SFC 111Rozdział 7. Dialog 113O pracy menedżera-coacha 113 Efektywna komunikacja 114 Co wpływa na komunikację? 115 Dialog coachingowy 118 Mówienie - pytanie 121 Rozmowy coachingowe 123 Rozmowy wspierające 126 Język 130 Opowiadanie historii 132 Styl coachingu 134CZĘŚĆ III. FILARY 137Rozdział 8. Relacja 139Relacja coachingowa 139 Wskaźniki relacji 140 Budowanie relacji coachingowej 144 Zaangażowanie w relację coachingową 145Rozdział 9. Zaufanie 148Czym jest zaufanie 148 Korzenie naszej tendencji do ufania albo nieufania drugiej osobie 150 Zaufanie i przywództwo 152 Dlaczego zaufanie jest ważne? 153 Budowanie zaufania 155 Zaufanie do samego siebie 161 Okazywanie zaufania 161 Brak zaufania w organizacjach 162Rozdział 10. Przekonania 163Przekonania i cykl osiągania rezultatów 163 Praca z przekonaniami 165 Zniekształcenia myślenia 172Rozdział 11. Emocje i motywacja 175Emocje 175 Motywacja 176 Coaching i emocje 177Rozdział 12. Narzędzia 182Narzędzia i techniki w coachingu 182 Ty jako narzędzie coachingu 184 Słuchanie 188 Zadawanie pytań 199 Przeformułowywanie (reframing) 220 Obserwacja 222 Informacja zwrotna (feedback) 224 Perspektywy 235 Skalowanie 236 Poszukiwanie wyjątków 237 Komplementowanie 238 Zasoby 238 Metafory 238 Działanie 240 Doradzanie klientom 242 Struktury prowadzenia rozmów 243CZĘŚĆ IV. DACH 257Rozdział 13. Proces coachingu 259Ogólna struktura procesu coachingu 259 Badanie potrzeb coachingowych 260 Określanie celów 265 Negocjowanie oczekiwań wobec coachingu i kontrakt coachingowy 266 Cykl coachingu 269 Z czego składa się sesja coachingowa? 271 Inicjowanie relacji coachingowej 271 Rozumienie sytuacji, w której dana osoba się znajduje 272 Zamykanie relacji coachingowej 275Rozdział 14. Zagrożenia i wyzwania dla menedżerów stosujących coaching 277Zagrożenia 277 Twoje ego 278 Jak nie zostać ratownikiem ani prześladowcą? 280 Siła nawyków 281 Oczekiwania zwierzchników 282 Jak ruszyć lokomotywę? 283Rozdział 15. Rady praktyków 285Jak się przygotowywać do sesji coachingowej? 285 Co robić, żeby coaching był bardziej efektywny? 289 Rady związane z prowadzeniem coachingu 289 Zasady i wskazówki dla wszystkich, którzy rozpoczynają coaching 290 Trzy reguły pomagania innym 296Rozdział 16. Wskazówki na drogę 300Doskonalenie się 300 Kiedy zacząć stosować coaching? 300 Ile jeszcze muszę się uczyć? 301 Gdzie szukać wsparcia? 302Na zakończenie 305Bibliografia (polecana literatura dodatkowa) 307Indeks 311

Jak kupić Ebook:
ebook
  1. Sprawdź w opisie aukcji format pliku i rodzaj zabezpieczenia.
  2. Dodaj Ebook do koszyka i zapłać.
  3. Potwierdzenie transakcji otrzymasz mailem.
  4. Pobierz eBook z zakładki "Moje Allegro" → "Moja półka".
Kontakt:
dostawa

Biuro Obsługi Klienta

telefon infolinia:
22 695-45-86

mail Adres e-mail:
ebooki@ravelo.pl

(czynne od poniedziałku
do piątku w godzinach:
09:00-17:00)

Uwaga:
dostawa

Przed zakupem sprawdź, czy plik z tej aukcji otworzysz na posiadanym urządzeniu oraz czy posiadasz stosowną aplikację wymaganą do otwarcia pliku:

dostawadostawa

Jesteśmy w Grupie
telefon

Ważne informacje:
dostawa
  • Ze względu na natychmiastową realizację zamówień na publikacje elektroniczne, wiadomości dla sprzedającego nie są uwzględniane.
  • Od 01 stycznia 2015 r., ze wzgledu na nowe przepisy VAT, sprzedajemy ebooki wyłącznie osobom, które w danych rejestracyjnych kontaswój kraj określają jako Polska.
  • Cena zawiera wszystkie należne podatki, w tym VAT.
  • Format i rodzaj zabezpieczenia pliku podane są w zakładce Opis.
  • Zamówienie realizowane jest na dokładnie ten format pliku, który znajduje się w zakładce Opis.
  • Pliki do pobrania wystawiane są na koncie Klienta na Allegro, w zakładce "Moja półka".
  • Informacja o możliwości pobrania zakupionych ebooków wysyłana jest mailem na adres podany w formularzu w trakcie zakupu.
  • Aby mieć możliwość pobrania ebooka, należy posiadać aktywne konto na Allegro. W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości pobrania produktu.
  • Wszystkie informacje dotyczące warunków zakupu ebooków i sposobu korzystania zawarte są w zakładce "Informacje od sprzedającego".

Dane sprzedawcy:

Ravelo Sp. z o.o., ul. Daimlera 2, 02-460 Warszawa.
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000442101.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.