DO SPRZEDANIA POSIADAM odma VAG Porsche Cayenne 3,6 OEM 95510513501, 95510513500, 95810513530
Z upływem czasu membrana zaworu odpowietrzającego gazów ze skrzyni korbowej wysycha i pęka.
Poprzez uszkodzoną membranę Porsche Cayenne powietrze dostaje się do silnika, co nie jest brane pod uwagę przez czujnik przepływu masowego. Prowadzi to do tego, że silnik może się źle uruchomić, jest niestabilny w działaniu (zwłaszcza na biegu jałowym), występują przerwy w zapłonie. Ponadto, silnik może dostać się kurzu, co przyczynia się do zwiększonego zużycia części i mechanizmów. Jeśli usłyszysz gwizdek, w pobliżu separatora oleju, wówczas membrana jest rozdarta
Instrukcja wymiany membrany kajennej:
Zdejmij pokrywę zaworu.
Wymontować zawór wentylacyjny skrzyni korbowej (zainstalowany wewnątrz pokrywy zaworu).
Zdejmij pokrywę przepony z kaenas i zainstaluj nową w miejscu rozdartego.
Złóż ponownie w odwrotnej kolejności.
Przy pierwszym uruchomieniu po wymianie Cayenne membrany, silnik nie może pracować stabilnie (wynika to z faktu, że gdy membrana Caen został uszkodzony, paliwo rekonfiguracji kartę komputerową zgodnie z sond lambda, które wykrywają wzrost zawartości tlenu).
Po wymianie membrany Porsche Cayenne zawór zostaje przywrócony, a nieodkryte powietrze zostaje spuszczone. Komputer potrzebuje trochę czasu, aby dostosować karty paliwowe. Konieczne jest wykonanie niewielkiej pracy silnika, następnie wyłączenie zapłonu i rozpoczęcie od nowa. Silnik musi przejść do normalnej pracy
nie musisz kupować całej odmy wystarczy wymiana samej membrany