Eurobike
Eurobike to nowa i świeża marka stworzona z dużego zapotrzebowania rynku na rowery miejskie które są nietypowe i nietuzinkowe. Produkujemy nasze rowery w największych azjatyckich fabrykach, gdzie kontrola jakości jest dla nas najwyższym priorytetem. Zapraszamy serdecznie do oglądania i kupowania naszych rowerów, one naprawdę są niepowtarzalne.
Ostre koło – popularna nazwa bezpośredniego przeniesienia napędu stosowanego w pierwszych rowerach, a obecnie w rowerach torowych lub rowerach z takim rodzajem napędu. Piasta tylnego koła jest połączona na sztywno z zębatką, a dalej poprzez łańcuch z korbą. Rower na ostrym kole ma tylko jedno przełożenie (jedno koło łańcuchowe na korbie, jedno koło łańcuchowe na tylnej piaście). W rezultacie, gdy obraca się tylne koło, ma to bezpośrednie przełożenie na obrót pedałów, nie jest możliwa jazda bez pedałowania np. z górki, tak jak na rowerach z wolno-biegiem, ale można jechać do tyłu albo stać bez podparcia nogą (tzw. stójka).
Rama
- Materiał: stal
- niebieska, lakierowana proszkowo z połyskiem
- Rozmiar: 19,5 cali
- Rura pozioma: 550 mm (liczne od środka rury sterowej do środka rury pod siodłowej)
- Wysokość rury pod siodłowej (od środka suportu środka łączenia z rurą poziomą): 490 mm
- Widelec prosty 1"
- Długość główki sterowej: 120 mm
- Rozstaw kół: około 1005 mm
- Bardzo dobra, zwarta geometria
Napęd
- Korba: Sturmey Archer 44T
- Pedały: metalowe z noskami
- Piasty: srebne
- Zębatka na tył: Novatec 15T
- Łańcuch: srebny YBN
- Możliwość obrócenia koła z jednej strony wolno bieg z drugiej ostre koło
Koła
- Obręcze: Aluminiowe szerokie w kolorze białym
- Pedały: metalowe z noskami
- Opony: 700*23C, niebieskie Compass
- Przednie koło pięcio ramienne, tylne koło zaplecione na słoneczko
- Szprychy i nyple: stalowe
Układ hamulcowy
- Tylni i przedni hamulec typu U-Brake
Kierownica
- Rogi, w kolorze białym z owijką w kolorze białym
Siodło
- białe
- Regulowana wysokość
- Regulowany kąt pochylenia
Ważna informacja, ten rower to dwie możliwości dla Ciebie.
1. Single speed to powrót do klasycznej idei roweru pozbawionego jakichkolwiek przerzutek. Taki rower świetnie sprawdzi się w mieście. To wszystko przy mniejszej masie i cenie, dzięki pozbawieniu roweru praktycznie całego osprzętu.
2. Ostre koło to typ roweru bez wolnobiegu. W ostatnich latach znacznie wzrosła popularność na takie jednoślady, co dziwne bo nie jest to nowinka w świecie rowerowym. Ostre koło jest bardziej wymagające od rowerzysty niż inne rodzaje rowerów, ponieważ nie pozwala przestać pedałować- rowerzysta musi bez przerwy kręcić korbą. Zapoznanie się z taką techniką jazdy wymaga niezłej kondycji i umiejętności panowania nad rowerem podczas bardzo szybkiej jazdy- warto wspomnieć, że na ostrym rozwija się znacznie większe prędkości. Rower stworzony do codziennej jazdy po mieście i do tricków. Jego rama korzysta z tych samych super wytrzymałych rur ze stali Cr-Mo zastosowanych w rowerach dirtowych i podobnie jak one, jest bezkompromisowy i przemyślany w każdym detalu.
Istnieje możliwość pogodzenia tych dwóch opisanych powyżej typów rowerów w tym właśnie jednym rowerze. Zapewnia to tylnia piasta typu flip flop dzięki, której w zależności od preferencji ustawiamy na single speeda bądź na ostre koło. Wystarczy tylko tylne koło odkręcić, obrócić o 180 stopni, przykręcić i zmienia się ustawienie roweru. To wygodne i ciekawe rozwiązanie dla rowerzystów chcących spróbować sił na obydwu rodzajach napędu, a jaki Ty wybierzesz napęd?