MECHANIZM/RĘBAK POLSKIEJ PRODUKCJI O SOLIDNEJ KONSTRUKCJI !!!
Przedmiotem aukcji jest mechanizm rębaka jednowalcowy do gałęzi oraz innych odpadów drewnianych.
Idealny do małych ciągników o mocy od 7-12 KM.
Mechanizm rębaka XR-50 2 ostrza świetnie sprawdza się przy cięciu gałęzi o średnicy do 5 cm, na kawałki o długości około 10-15 cm
W SKŁAD WCHODZI:
- Dopracowany rozdrabniacz jedno-wałowy ZIKO XR-50 2 ostrza
- Jeden wal tnący docinający do płaskiej powierzchni
- Gwarancja 24 miesiące
Wymagania dotyczące ciągnika:
- moc minimalna 7 KM, zalecana 12 KM
- prędkość obrotowa wałka WOM od 300 do 360 obr/min
- kierunek obrotów wałka WOM prawostronny
Parametry techniczne rębaka ZIKO XR-50 2 ostrza:
- Max. średnica cięcia 5 cm
- Długość cięcia 10-15 cm
- Jeden wał tnący z 2 wymiennymi ostrzami
- Ostrza wykonane ze stali trudno-ścieralnej
- Szerokość ostrza 175 mm
- Wał napędowy WOM o średnicy 35 mm
- Prześwit między ostrzem a blachą docinającą 0.1 mm
- Waga mechanizmu 30 kg
Uwaga! Mechanizm nie jest przystosowany do bezpośredniego użytku, należy do niego wykonać odpowiednią ramę oraz wlot, wylot oraz osłony według aktualnych norm bezpieczeństwa.
Gotowe rębaki są dostępne na innych naszych aukcjach.
RĘBAK POLSKIEJ PRODUKCJI O SOLIDNEJ KONSTRUKCJI I NIEZAWODNYM MECHANIZMIE TNĄCYM !!!
Na bazie wieloletniego doświadczenia w zakresie przetwarzania odpadów drewniany tj. gałęzi, zrzyn tartacznych oraz po rozpoznaniu potrzeb klientów poszukujących wydajnego i niezawodnego rozdrabniacza do ogrodów bądź gospodarstw rolnych, został opracowana i przetestowana seria rębaków ZIKO o możliwościach rozdrabniania gałęzi o średnicach do 4 cm, 6 cm, 7 cm, 9 cm oraz 11 cm.
Wszystkie rozdrabniacze ZIKO są w pełni rozbieralne więc czyszczenie, konserwacją bądź wymiana zużytych elementów nie stanowi żadnego problemu, Polski producent gwarantuje również bezproblemowy dostęp do wszystkich części.
Atutem rębaka jest spawana konstrukcja mechanizmu tnącego która jest wytrzymała i gwarantuje długą i bezproblemową eksploatację rozdrabniacza.
Dzięki innowacyjnej technologi wyprzedzenia kąta cięcia materiału, znacznie zmniejsza się obciążenie podczas cięcia (do 30%) co wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa w ciągniku napędzającym.