Ethics in Marketing and Communications: Towards a Global Perspective
Opis:
Product Description This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international background and experience to this body of work. Review 'This book of research reinforces our comprehension of marketing as more than a functional area of organisations.' - Efma Journal About the Author MARY C. MCKINLEY is Director of the ESCEM-Europe Centre. She was previously Communications Manager at the Regional Environmental Center for Central and Eastern Europe, Szentendre Hungary from 1999 to 2002. Her research interests include organizational communications, marketing ethics and sustainable development.
Okładka: Paperback
Liczba stron:141
Autor:McKinley, M.
Język: English: Published; English: Original Language; English
Data wydania: 13.12.2011
Waga: 0 gram
Wysokość: 0 cm
Szerokość: 0 cm
Długość: 0 cm
UWAGA: Kupując produkt na tej aukcji zgadzasz się na wydłużony termin realizacji wysyłki (10-14 dni roboczych). Podany towar pochodzi z zagranicznego magazynu, stąd wydłużony czas realizacji który podany jest obok.