Model: MX-5 NB
Data produkcji: 12/98
Wersja: 1.8 Sport S
Przebieg silnika od generalnego remontu: poniżej 15 000 km
Przebieg nadwozia (z pominięciem zawieszenia i innych podzespołów): 227 000 km
Silnik: BP4W (2 szlif - 84mm) by Mielcarek
Tłoki: kute Wossner 9.0:1
Głowica: nowe prowadnice 0.06mm, nowe uszczelniacze
Turbina: Garrett T25
Actuator: Garrett 0.8 bara
Kolektor wydechowy: skrzynkowy by Kaliński
Downpipe: twórczość własna by Mayk z "separated gases"
Chłodnica: IL-Motorsport 50mm + 1.3bar Mishimoto CAP
Komputer: ECUMaster DET3 z Map sensorem Motoroli
Wydech: usunięty katalizator, OEM końcowy
Sonda szerokopasmowa: LC-1 + heatsink
Sterowanie doładowaniem: EBC + ECUMaster
Wtryski: Denso 560cc@3bar (błękitne, źródło: RX-8 FL)
Pompa paliwa: Walbro 190lph High Pressure
Filtr powietrza: K&N
Sprzęgło: spiekowa tarcza 5-ramienna (10mm większa średnica), docisk OEM + łożyska NTN + przewód w stalowym oplocie, wysprzęglik TRW
Dolot: wąż IVALO (z Tubes International) oraz elastyczne łączniki Samco
Intercooler: 550x140x65mm
Blow off: ProPerfekt Typ II
Odma: zaworek PCV - wersja dla 323GTX
Gauge: AutoGauge (Boost, EGT, temp. oleju, AFR)
Zawieszenie: Hard S (Bilstein B6)
Sztywność: rozpórki górne (przód + tył) + rozpórki dolne + frame rails by Andy + amortyzator silnika + door bushing
Hamulce: 255mm (tarcze dba nawiercane/nacinane + klocki Ferodo DS Performance @przód, tarcze Dokuji RS nawiercane/nacinane + klocki TRW @tył), przewody w stalowym oplocie HEL, stopper pompy hamulcowej
Felgi: Mazda 16" (Sportive NBfl) + kute nakrętki stalowe, Enkei 15" (seria NB)
Dystanse: 22mm x4
Opony: Yokohama
Dyferencjał: Torsen
Olej: Motul 300V 10w40 Chrono
Doładowanie: 1.1bara
Lampy tył: COB ring led
Lampy przód: soczewki mini D2S 3.0 bi-xenon, dzienne LED, przeciwmgielne LED
Obrysówki: led
Fotele: alcantara (kolor: 9002, choracal gray, oryginalny kolor BMW M) + skóra (podgrzewane)
Kierownica, mieszek, ręczny, podłokietnik: alcantara
Nakładki na pedały: aluminiowe IL-Motorsport
Rollbar: wąski V by Cybul
Windshot: NBfl, plastikowy z głośnikami
Dach: materiałowy (Sonnenland) z dodatkowymi rain railsami by Pietryga
Radio: Sony BT
Głośniki: 6 szt.
Komfort: Klimatyzacja, ABS, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, podgrzewane lusterka i szyba, centralny zamek, zdalne otwieranie bagażnika + moss lift kit
Bodykit: side skirts OEM
Spoiler: lotka Mazdaspeed OEM
Dodatki: zderzak pre-Mazdaspeed racing, OEM chlapacze, canardsy, air splitter
Uwaga! Możliwość różnych konfiguracji auta z różnym wyposażeniem i negocjacji ceny. Możliwość usunięcia części ospoilerowania, montażu seryjnego (fabrycznego) zderzaka przedniego itd. - proszę o kontakt.
Szczegółowy opis auta, wszystkich modyfikacji i pełna historia opisane na forum mx-5 tutaj: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=25803
Pełna galeria zdjęć dostępna tutaj: https://www.icloud.com/sharedalbum/pl-pl/#B0pGdFryYuRqVP