Mazda 323F BJ w wersji SPORTY: skórzana kierownica Nardi Torino, skórzana gałka skrzyni biegów, komputer pokładowy, chromowany wydech.
Mazda zakupiona w 2011 roku - sprowadzona z Niemiec. Jestem pierwszym właścicielem w kraju. W 2011 roku założona markowa instalacja LPG 4 generacji: BRC MySequent 24, zbiornik w kole, wlew gazu obok benzyny.
Przegląda ważny do 28.04.2018, OC do 19.05.2018
Samochód jest doinwestowany, klima działa i nie jest do nabicia :) Nie posiada rdzy tam gdzie inne egzemplarze:)
W 2015r została wymieniona chłodnica klimatyzacji razem z osuszaczem. Od tej pory klima chłodzi idealnie.
W 2011r wykonałem dodatkowe wygłuszenie auta: wszystkie drzwi oraz komora bagażnika.
W 2013r została wykonana konserwacja podwozia oraz zakupiłem nowy akumulator.
W 2015r dołożyłem tylne szyby elektryczne oraz płynną regulację szybkości pracy wycieraczek. Również w tym roku został dołożony pilot zamka centralnego. Oprócz tego wymieniłem obie pompki spryskiwacza.
W 2016r moduł świateł jazdy dziennej – wykorzystujący światła mijania. Nie trzeba już pamiętać o włączaniu świateł w dzień.
W 2016r wymieniłem cały tylny układ hamulcowy (tarcze, klocki, oraz obie linki hamulca ręcznego). Również w tym roku założyłem nowe świece zapłonowe.
Jeden jedyny raz auto mnie zawiodło i nie chciało odpalić. Na szczęście awaria okazała się dość łatwa do zdiagnozowania. Niestety sama wymiana czujnika położenia wału korbowego, przed blokiem w grudniu, już nie była taka łatwa ;) Czujnik udało mi się kupić oryginalny.
Auto posiada komplet opon letnich – oraz komplet zimowych opon na felgach – 2 z 2015, 2-na wykończeniu.
Za nagłośnienie odpowiada radio Blaupunkt CD MP3 z zestawem głośnomówiącym. Radio posiada pilota oraz wejście USB – testowałem z dyskiem 2,5” 60GB.
Dokładam również kilka drobnych części które pozostały mi np. po założeniu elektrycznych szyb z tyłu. Lakier w sprayu, wosk pod kolor aut, zapasowe żarówki, zapasowe cewki zapłonowe itp.
Do auta dokładam całą dokumentację z Niemiec oraz instrukcję w języku polskim. Oprócz tego na większość wykonanych prac mam paragony.
Jak w każdym aucie używanym jest coś do zrobienia:
- w tym roku wypadałoby zmienić pasek rozrządu – pompa była wymieniana poprzednio przy przebiegu ok 130tyś.
- zestaw filtrów: powietrza, kabinowy, gazu, oleju oraz olej
- warto by było ponownie wykonać/uzupełnić konserwację podwozia
- małe ognisko rdzy na tylnej klapie (na zdjęciach)
- w 2014r miałem bliskie spotkanie z jeleniem na drodze – na szczęście cała przygoda skończyła się jedynie wymianą maski.
Kontakt telefoniczny: 502345725
Na życzenie mogę przesłać więcej zdjęć.