Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 60,00 zł
- Mazda 323F BJ 2.0 DITD przewód klimatyzacji
- 87 zł z dostawą
- 29,99 zł
- PRZEWÓD KLIMATYZACJI MAZDA 323F BJ 2.0 DITD 00R EU
- 41,98 zł z dostawą
Mazda 323F 2003 r. 2.0 DiTD 101 KM, serwis, klima (6934251598)
Parametry
- Rok produkcji
- 2003
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Centralny zamek, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja manualna, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka jasna, Tapicerka welurowa, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo USB, MP3
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 101
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Szary
- Przebieg [km]
- 235200
- Pojemność silnika [cm3]
- 2000
Opis
Witam,
sprzedam samochód osobowy Mazda 323F III generacji, bezwypadkowy, wyprodukowany w 2003 roku, zarejestrowany po raz pierwszy w Niemczech 15 maja 2003 roku w pięknym kolorze szary metalik.
Zakupiłem go jesienią 2011 roku, jako pierwszy właściciel w Polsce, drugi ogólnie i użytkowałem przez 6 lat.
Samochód jest po pełnym, ostatnim liftingu, jest to ostatni wypust tego modelu.
Przebieg auta jest oryginalny, posiadam niemiecki przegląd techniczny TUV wystawiony w 2010 roku z odnotowanym przebiegiem 146 tys. kilometrów, gdy go kupowałem jesienią 2011 roku przebieg wynosił 171 tys. kilometrów, obecnie stan licznika wynosi 235200 kilometrów.
Wyposażenie jest w pełni sprawne, praktycznie najbogatsze jakie występowało w tym modelu i obejmuje między innymi:
- klimatyzację ( w pełni sprawna, nie żadna do nabicia, gdzie okazuje się że połowa układu jest do wymiany)
- Radio Pioneer wraz z CD, MP3 oraz USB
- sterowanie radiem z kierownicy, zamontowany jest specjalny moduł robiony na zamówienie, żeby oryginalne sterowanie zgrywało się z radiem Pioneer
- oryginalne alufelgi Mazda 15' w bardzo dobrym stanie wraz z 4 oponami letnimi marki Fulda, które przejeżdżą jeszcze spokojnie kilka sezonów
- 4 sterowane elektrycznie szyby
- 4 poduszki powietrzne
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewaną tylną szybę
- białe zegary
- regulowaną sportową skórzaną trójramienną kierownicę
- welurową tapicerkę
- czerwone podświetlenie zegarów wraz z regulacją jego natężenia
- elektrycznie regulowane reflektory przednie
- dzieloną, składaną oraz przesuwaną tylną kanapę, dzięki czemu można powiększyć sobie przestrzeń bagażową
- przedni fotel pasażera składany w stolik
- podłokietnik
- halogeny przeciwmgielne
- podświetlenie żarówkami LED tylnej tablicy rejestracyjnej, wnętrza, schowka oraz bagażnika
- ABS
- immobilizer
- centralny zamek sterowany pilotem
- wspomaganie kierownicy
- manualną skrzynię biegów
- 2 kluczyki
- komplet dywaników welurowych na lato oraz gumowych na zimę
Trochę o modelu: Mazda 323F to jeszcze stara japońska szkoła motoryzacji, pojazd prosty konstrukcyjnie, bez żadnej awaryjnej i skomplikowanej elektroniki, niezawodny mechanicznie. Materiały użyte do wykończenia wnętrza też są bardzo dobrej jakości. Mazda zaskakuje przestronnością, gdy porównuję jej wnętrze do innych samochodów klasy kompakt to ciężko jest znaleźć jakąś godną konkurencję, po złożeniu tylnej kanapy oraz przedniego fotela pasażera mamy na prawdę pojemne auto, nieraz pomogła mi przetransportować meble i inne tego typu rzeczy, a podróżując w 4 czy 5 osób nawet przez kilka godzin pasażerowie nie narzekali na komfort jazdy i ścisk.
Co do silnika to można powiedzieć, że jest iście pancerny, próżno szukać dzisiaj takich konstrukcji. Zasilany zwykłą pompą wtryskową, brak w nim sprzęgła z kołem dwumasowym, którego wymiana kosztuje kilka tysięcy złotych, brak filtra cząsteczek stałych DPF, z którym bardzo często są problemy jeżeli jeździmy w dużej mierze po mieście, jest w nim tylko prosta turbosprężarka.
Zapala na pół obrotu rozrusznika, nie zawiódł mnie nigdy nawet w największe mrozy, bez obaw i udawania się na jakieś specjalne przeglądy jechałem tym samochodem na drugi koniec Polski.
Moc 101 KM zdecydowanie wystarcza na sprawne poruszanie się i wyprzedzenie kiedy trzeba.
Zużycie paliwa oscyluje w graniach ok. 5 litrów w trasie, ok. 6 litrów w trybie mieszanym i ok. 7 litrów jeśli jeździmy tylko po mieście i stoimy w korkach, co czyni go ekonomiczną jednostką, 100 kilometrów przejeżdżamy średnio za ok. 25 zł.
Zawsze starałem się dbać jak najlepiej o ten samochód, żeby odwdzięczył mi się bezawaryjną eksploatacją, zarówno jeżeli chodzi o mechaniczne sprawy jak i regularnie go myjąc i sprzątając, nie był nigdy zapuszczony i zaniedbany. Zresztą jeździło mi się nim bardzo dobrze, nie występowały jakieś nagłe i niespodziewane awarie, a na pewno żadna nie unieruchomiła mnie gdzieś w trasie, praktycznie psuły się tylko części eksploatacyjne, które prędzej czy później ulegają zużyciu podczas użytkowania pojazdu.
Podczas 6 letniej eksploatacji Mazdy z takich ważniejszych rzeczy, które w tym momencie pamiętam wymieniłem m. in.:
- co 15 tysięcy kilometrów wymiana oleju silnikowego marki Motul 6100 10W40 wraz z filtrami oleju oraz powietrza Knecht
- przy przebiegu 180 tys. kilometrów zostaw wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą wody na oryginalnych częściach (koszt części wynosił wtedy ponad 1000 zł, posiadam fakturę)
- wszystkie tarcze oraz klocki hamulcowe, z przodu jakieś 4 lata temu, przejechały ok. 40 tys. kilometrów, z tyłu jakieś 2 lata temu, przejechały ok. 20 tys. kilometrów
- tylne amortyzatory wraz z osłonami i odbojami
- 2 poduszki silnika
- prawy wahacz, końcówki drążków kierowniczych, 2 razy wszystkie łączniki stabilizatora
- łożyska w obu przednich kołach, jedną piastę w kole tylnym
- czujnik ABS
- siłowniki tylnej klapy
- komplet świec żarowych Denso
- 2 razy napełnianie i odgrzybianie klimatyzacji
Mankamentem samochodu jest korozja, jak to w sumie w każdej Maździe czy to 323F czy to w nowszych modelach 3 i 6 bywa. Występuje ona na tylnych nadkolach oraz tylnej części progów. W trochę mniejszym stopniu występuje u dołu wewnątrz przednich lewych oraz prawych drzwi, małe purchle są także widoczne na przednich błotnikach.
Wszystkie te elementy to w sumie takie typowe miejsca, gdzie zawsze w Mazdach 323F ta rdza wychodzi.
Mi to szczerze mówiąc jakoś specjalnie nie przeszkadzało, aczkolwiek szykowałem się do naprawy blacharskiej najbardziej skorodowanych miejsc czyli tylnych nadkoli oraz progów z tyłu, w tym celu zakupiłem juz reperaturki tylnych błotników oraz nadkola antykorozyjne, ponieważ samochód miał jeszcze długo posłużyć w rodzinie. Jak to w życiu jednak bywa plany się pozmieniały no i dlatego teraz szuka nowego właściciela.
Postanowiłem nie robić tego przed sprzedażą Mazdy, bo nie chciałem nigdy zrobić tego jak najtańszych kosztem jak to zwykle bywa przy sprzedaży samochodu, gdzie takie naprawy są robione pianką i szpachlą, bo raz że nigdy takimi metodami nie robiłem w nim żadnych napraw, a dwa wiem że ten samochód odpowiednio dbany posłuży jeszcze komuś przez wiele lat... Dlatego wolałem obniżyć cenę i dodaję kupującemu ocynkowane reperaturki nadkoli i plastikowe nadkola antykorozyjne gdzie samodzielnie to zrobi, bądź odda do warsztatu i będzie miał pewność że naprawa została zrobiona porządnie, a nie tylko ładnie podpicowana do sprzedaży i za rok będzie to samo.
Samochód podczas mojego użytkowania (jak i użytkowania w Niemczech, przynajmniej nigdzie się śladów takich wcześniejszych napraw się nie doszukałem) nie był uderzony oraz powtórnie malowany, stąd znajdziemy nam nim kilka nie za dużych obtarć na zderzakach, mała wgniotkę na błotniku oraz rysę na przednich oraz tylnych drzwiach oraz błotniku po stronie pasażera.
Starałem się jak najobszerniej opisać ten samochód nie ukrywając przed kupującym wad, nie jest to na pewno auto które zacznie się sypać z każdej strony niedługo po kupnie, silnik jest w bardzo dobrym stanie i zawsze byłem go pewien, na rozrządzie wg instrukcji można przejechać jeszcze ok 35-40 tys. kilometrów, opony starczą jeszcze na kilka lat, hamulce z każdej strony stosunkowo niedawno robione, problemy z zawieszeniem też były zawsze eliminowane na bieżąco, jedynie to myślę w ciągu roku trzebaby zrobić tą blacharkę z tyłu.
Oczywiście jest to pojazd używany i w ciągłej eksploatacji, więc jakieś tam usterki zawsze mogą się zdarzyć, lecz na pewno nie będzie to branie 3 litrów oleju na 1000 kilometrów przez silnik, prędzej może zawyć łożysko za 70 zł, lub stuknie wahacz za 100 zł lub łącznik za 20 zł...
Temu kto dobrnął do końca mojego opisu gratuluję i dziękuję ;) A zainteresowanych zapraszam do oglądania samochodu w Łodzi na dzielnicy Widzew oraz kontaktu telefonicznego oraz mailowego w razie jakichkolwiek pytań.
Ubezpieczenie OC do 28.10.2017 r.
Badanie techniczne ważne do 10.07.2018 r.
Cena: 5700 zł do negocjacji
Telefon kontaktowy: 509-500-767
Galeria zdjęć:
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.