Samochód w rzadko spotykanej wersji GLX wzbogacony o wspomaganie układu kierowniczego,centralny zamek i ładną,solidną tapicerkę,
która do dzisiaj jest w bardzo dobrym stanie.Może poslużyć za bazę na klasyka,youngtimera.Kupilem go w tym celu,niestety
obecna sytuacja zmusza mnie do zmiany planów.
Auto jest w Polsce od 2005 roku w rękach jednego właściciela.Od 2016 jestem drugim.
Sprawne,jeżdżące,niezle się prezentuje.Przegląd techniczny do 03.2019,OC do 03 2019,opłacone do września.
Trwały i bezawaryjny silnik 1.6 8V w znakomitej kondycji,z rzeczywitym przebiegiem 189tys.km.,zrywny,cichy i ekonomiczny.
Przy przebiegu 175 tys.km. wymieniony rozrząd (INA),następna wymiana przy 240 tys.km.
Wymieniony także olej(Valvoline 10W40)filtry oleju i powietrza,filtr paliwa,paski klinowe,olej w skrzyni biegów(VEEDOL Special HD).
Na przelomie 2016/2017 wykonane zostało trochę napraw:
-zamontowana nowa chłodnica i termostat
-nowe sprężyny tył (KAYABA) i górne miski sprężyn
-zakonserwowane tylne kielichy amortyzatorów
-wymienione sworznie przód i ustawiona zbieżność
-naprawione przednie zaciski hamulcowe + klocki
-wymienione półosie napędowe
-wymieniony układ wydechowy
-nowe wklady reflektorow z żarówkami PhilipsMaxWhite świecą super
Amortyzatory przód 75%,tył 55%.
Samochód jest na alufelgach 14" z oponami w bardzo dobrym stanie,dodatkowo są do niego 2 komplety kół na felgach stalowych 13",w tym zimowe,
z oponami w średnim stanie (1-2 sezony),trochę drobnych części zamiennych.
Do auta są dwa kluczyki,fabryczna instrukcja obslugi,szczegółowe książki napraw w j.polskim.
Aby przywrócić auto do stanu świetności konieczne jest trochę poprawek blacharsko-lakierniczych i drobnych napraw,m.in uskodzona o krawężnik plastikowa
osłona pod silnikiem,chwilami trochę ją słychać,nie dziala tylny spryskiwacz szyby.